شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۱۸۷
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۱ - ۰۵:۲۹

شوشان : ظاهرا در کشور ما همه مديران ادارات دولتي و غيردولتي و يا شبه دولتي و ديگر قوا و ارگان ‌ها همگان عاري از خطا و مصون از گناه و حتي اشتباه جزیي هستند. چرا که افرادي را مى‌شناسیم که به محض اينکه رئيس شدند انگار آنان با قوي‌ترين چسب جهان به صندلي رياست چسبيده‌اند. در اين راستا کلمه استعفا را فقط مى‌توان در فرهنگ لغات ديد و عذرخواهي از مردم نيز از اتفاقات نادر است.

در کشورهاي آسياي شرقي چون چين و ژاپن اگر رئيسي اشتباه کند کمترين عذرخواهي او از مردم خودکشي است. حتا در کشورهاي غربي هيچ کس گمان ندارد که بايد در هر شرايطي رئيس بماند. از اين رو گفته مى‌شود بانک‌هاي ما هزاران ميليارد تومان به برخي وام داده‌اند و نتوانسته اند پس بگيرند. از بابت اين قصور نه کسي استعفا مى‌دهد و نه از مردم عذرخواهي مى‌کند و نه حتي کسي مسووليت آن را به عهده مى‌گيرد. به خاطر اختلاس‌هاي ريز و درشتي که صورت گرفته نيز يک نفر نمى‌آيد به مردم بگويد کوتاهي از من بوده است بنابراين ضمن عذرخواهي استعفا مى‌دهم و در مسايل ورزشي بعضي‌ها را توپ هم نمى‌تواند جابجاکند حالا فرق نمى‌کند تيم‌هاي فوتبال و فوتسال ما چه برنده باشند چه بازنده و يا به قول آن مجري دلسوز خلاف‌هاي واضح در هيئت‌هاي مختلف رخ بدهد و يا آن مدير که پس از گذشت دو سال راي ديوان عدالت اداري را ناديده مى‌گيرد و اجراي آن را موکول به آينده مى‌کند و هکذا.

ما نیز به نوبه خود مى‌گوييم اي کساني که ساليان متمادي رئيس هستيد اگر در رياست خود ناتوان هستيد و يا در حوزه رياست شما خطايي رخ داده و يا زيرمجموعه شما به فردي ظلم کرد و يا نتوانستيد در ميادين جهاني سربلند باشيد فورا از مردم عذرخواهي و از شغل خود استعفا دهيد. به هر حال در کشور قحط الرجال نيست.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار