اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۱۹۳۲
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۷:۵۱
جواب غیر مستقیم کی روش به کریمی ؛
تاریخچه تیم ملی به ما می گوید که با در نظر گرفتن اینکه در گذشته بازیکنان، مربیان بسیار خوب و روسای فدراسیون مجربی حضور داشتند ولی در گذشته دو صعود پیاپی...

کارلوس کی روش به پست اینستاگرامی تند علی کریمی پاسخی نرم و غیرمستقیم داد. سرمربی تیم ملی  با انتشار بیانیه از طریق کانال تیم ملی هدفش از برگزاری اردوها را رسیدن به یک غیرممکن در فوتبال ایران اعلام کرد. 

به گزارش عصرایران ، علی کریمی روز گذشته در پست اینستاگرامی خود حملات تندی به اردوهای بلند مدت تیم ملی کرده بود. بازیکن سابق بایرن مونیخ اشاره کرده بود که این مدل تعطیلی لیگ برتر به ضرر فوتبال ایران است و از مهدی تاج خواسته که به بله قربان گویی پایان دهد.کریمی به تاج پیشنهاد کرده که روش دادکان و صفایی فراهانی را در ارتباط با سرمربی تیم ملی پیش بگیرد. 

منظور از صحبت های بازیکن سابق پرسپولیس اطاعت از حرف های کی روش بود. سرمربی ای که متهم است در فدراسیون فوتبال بالاتر از رییس تصمیم گیری می کند. پاسخ صحبت های تند علی کریمی اما با وقفه ای چندساعته روی کانال تیم ملی منتشر شده. کانالی که محتوای  آن در اختیار رسانه های ورزشی قرار می گیرد. 

کارلوس کی روش در این پیام بدون اینکه به صخبت های کریمی اشاره کند در مورد پروسه حضور تیم ملی در جام جهانی توضیح داده است و گفته که ایران برای رسیدن به جام جهانی 2018 باید یک غیرممکن را ممکن کند. پیامی که آن را می خوانید:


«تیم ملی فوتبال در حال حاضر در حال انجام بازیهای "جام جهانی 2018 روسیه است." ما تنها نیمه اول و نیمه دوم این مسابقات را پشت سر گذاشته ایم و در این "جام جهانی" باید هشت نیمه دیگر بازی کنیم. به زودی ما بازی با ازبکستان (نیمه سوم) و کره جنوبی (نیمه چهارم) را خواهیم داشت. بعد از این چهار بازی ما 12 امتیازمان را پشت سر گذاشته ایم.

خواهش می کنم به بنده این اجازه را بدهید که به ذهنمان تلنگری بزنیم و با یادآوری خاطرات گذشته، به یک یادگیری نیز برسیم. تاریخچه تیم ملی به ما می گوید که با در نظر گرفتن اینکه در گذشته بازیکنان، مربیان بسیار خوب و روسای فدراسیون مجربی حضور داشتند ولی در گذشته دو صعود پیاپی به جام جهانی غیرممکن بوده است. 

برای اولین بار ایران در سال 1978 به جام جهانی صعود کرد. بعد از آن سال 1998 و 20 سال طول کشید. سپس ایران در جامهای جهانی 2006 و 2014 حضور داشت که هر بار هشت سال فاصله داشت.

کار من، هدف من، ماموریت و آرزوی من این است که غیرممکن را ممکن سازم. اگر شما فکر می کنید که این کار سهل و آسان است، فقط کافی است که از تمام بازیکنان، و مربیان بسیار خوب  و روسای فدراسیون فوتبال که در گذشته در این کار شکست خوردند بپرسید که چرا غیرممکن بود؟

دوستان عزیز
اگر ما از تاریخ درس بگیریم، برای تبدیل غیرممکن به ممکن، نمی توانیم اشتباهها یا سوءتفاهمهای گذشته را تکرار کنیم.
با تقدیم بهترینها به تک تک شما»

اشاره کی روش به فدراسیون های گذشته فوتبال ایران نشان می دهد که پیام او در پاسخ صحبتهای تند کریمی مطرح شده و سرمربی تیم ملی برای چندمین بار ترجیح داده پاسخ علی کریمی را به صورت مستقیم ندهد. پیش از این چندین بار اتفاق افتاده که کریمی علیه کی روش موضع بگیرد اما سرمربی پرتغالی برخلاف رویه ثابتش در برخورد با مسوولان فوتبال ایران پاسخ کریمی را نداده . 

برچسب ها: کی روش ، کریمی
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار