شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۲۰۳۳
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۸
در راستای اجرای طرح بهسازی و ترمیم معابر سطح منطقه عملیات آسفالت با مرمت ولکه گیری معابر و همچنین اجرای آن به صورت دستی و مکانیزه در حال اجرا می باشد.

به گزارش روابط عمومی ، ممبینی تداوم خدمت رسانی به شهروندان را زمینه ساز توسعه متوازن منطقه ای و نیل به اهداف کلان شهرداری در بخش خدمات شهری و عمرانی دانست و خاطر نشان كرد: استمرار این گونه خدمات موجب اعتماد سازی و کسب رضایتمندی عمومی شهروندان است.

وی تصریح کرد: خدمات رساني بهينه از اولويتهاي اجراي اين پروژه ها می باشد و درجهت بهبود چهره عمومي منطقه و ارتقاء کيفيت زندگي شهروندان منطقه ، بهسازي و مرمت آسفالت معابر فرعي و کوچه هاي سطح منطقه نيز بلافاصله به صورت جدی انجام خواهد شد. 

مدیر منطقه از فعالیت اکیپ های مختلف آسفالت ریزی خبر داد و گفت : اکیپ های آسفالت ریزی با اولویت خیابانهای اصلی در مسیرهای مختلف عملیات عمرانی خود را انجام می دهند و سپس کوچه ها و خیابانهای فرعی آسفالت ریزی و لکه گیری خواهند شد .

وي در پایان با اشاره به اينکه افزايش کيفيت و عمر روکش آسفالت معابرسطح منطقه مهم ترين هدف این شهرداری به شمار می آید گفت: پس از جمع آوری آسفالت قدیمی و زیرسازی مناسب عملیات آسفالت بلوار هاتف به مساحت 1200متر مربع صورت گرفته است.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار