شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۲۰۳۸
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۵
دبیر هیات تکواندو خوزستان:
متاسفانه در بخش دختران اصلا نتایج خوبی کسب نکردیم که این موضوع مورد بررسی قرار می گیرد...


دبیر هیات تکواندو خوزستان با ابراز رضایت از عملکرد پسران خردسال خوزستانی در رقابت‎های قهرمانی کشور، گفت: متاسفانه در بخش دختران اصلا نتایج خوبی کسب نکردیم که این موضوع مورد بررسی قرار می گیرد.
 
حسن محمدزاده در گفت‎وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان در خصوص نتایج تیم استان در رقابت‎های قهرمانی خردسالان کشور، اظهار کرد: امسال در بخش پسران دو نشان برنز کسب کسب کردیم و با صعودی پنج پله‎ای نسبت به دوره قبل، با 30 امتیاز جایگاه هفتم تیمی را کسب کردیم.
 
وی با اشاره به این‎که به درخواست برخی استان‎ها مسابقات امسال با هوگوی معمولی برگزار شد، عنوان کرد: این موضوع برخی استان‎ها از جمله ما را با مشکل مواجه کرد، چرا که لیگ‎های استانی ما درحال برگزار شدن با هوگوی الکترونیک است و برنامه‎ریزی و آماده‎سازی بازیکنان ما نیز براساس همین موضوع بود. بنابراین برگزار شدن مسابقات قهرمانی کشور با هوگو معمولی کمی کار ما را دچار مشکل ساخت.
 
دبیر هیات تکواندو درخصوص سطح رقابت‎های برگزارشده نیز عنوان کرد: از آن‎جا که لیگ خردسالان کشور نیز امسال برگزار شد و چند روز پیش به پایان رسید و ما نیز دو نماینده در این پیکارها داشتیم، قطعا مسابقات قهرمانی کشور در سطح بالایی برگزار شد.
 
وی ادامه داد: خدا را شکر ما امسال در رده‎های پایه وضعیت بسیار خوبی داریم؛ ما در نونهالان دو مدال طلا گرفتیم و چهارم شدیم، ضمن این‎که در مسابقات خردسالان نیز با دو مدال برنز در رده هفتم قرار گرفتیم و جهش خوبی داشتیم که این به زحمات مربیان خوب‎مان و همچنین برنامه‎ریزی مدون هیات خوزستان در برگزاری لیگ‎های استان بازمی‎گردد.
 
محمدزاده در پاسخ به این سوال که در مسابقات امسال قهرمانی خردسالان کشور چگونه با کسب تنها دو برنز نسبت به سال گذشته جهش پنج پله‎ای داشتید؟ گفت: ملاک رتبه‎بندی تنها تعداد مدال و رنگ آن نیست. در مسابقات امسال شش نفر از ورزشکاران ما بازی‎های خود را پای سکو واگدار کردند و از این ‎جهت که به هر برد یک امتیاز خاص تعلق می‎گیرد به تمام این بازیکنانی که پای سکو باخته‎اند بابت بردهای قبلشان امتیاز تعلق گرفته بود، کما این‎که استان‎هایی بودند که مانند ما دو برنز و یا حتی بیشتر گرفته بودند ولی در رده‎بندی پایین‎تر از ما جای گرفته‎اند و این فقط به این دلیل بود که ما در اوزان دیگرمان نیز خوب عمل کردیم.
 
وی افزود: مجموع کار تیمی ما در رقابت‎ها خوب بود و نتیجه نیز خوب بود. در گذشته فقط یک ورزشکار می‎رفت و مدال کسب می‎کرد که آن فقط یک استعداد بود ولی وقتی بیشتر نفرات یک تیم برد کسب می‎کنند و در یک سطح پیش می‎روند، نشان‎دهنده‎ی این است که کار تیمی خوبی صورت گرفته است.
 
دبیر هیات تکواندو خوزستان با بیان این‎که از عملکرد بخش پسران در این رقابت‎ها راضی بودیم اضافه کرد: درحال حاضر درصدد تشکیل کارگروهی هستیم تا نقاط ضعف‎مان آسیب‎شناسی شود تا از همین ماه آینده درصدد رفع آن‎ها برآییم.
 
او در ادامه با اشاره به نتایج بخش دختران نیز تصریح کرد: واقعیت امر این است که متاسفانه ما در این بخش نتایج خوبی کسب نکردیم و هجدهم شدیم. برای بخش دختران هم قصد داریم نتایج ضعیف امسال آن‎ها را بررسی کنیم. به همین دلیل از کادرفنی این تیم دعوت شده است تا طی روزهای آینده در جلسه‎ای با حضور مسوولان برگزاری و کادر هیات استان حضور پیدا کنند و با صحبت درخصوص نقاط ضعف و قوت این تیم، نتایج را یررسی کنیم.
 
محمدزاده افزود: قصد داریم در این بررسی حتی خانواده‎ها را نیز دخیل کنیم تا به واسطه‎ی آن هر شخصی از بیرون اعم از مربی و خانواده اگر نقطه ضعفی مشاهده می‎کند آن را به ما منعکس کند تا روی آن‎ها کار کنیم که به امید خدا بتوانیم یک کار کارشناسی خوب انجان دهیم و بخش دختران استان‎مان نیز بتواند در آینده نتایج آبرومندانه‎تری کسب کند.
 
به گزارش ایسنا، مسابقات نکواندوی قهرمانی کشور خردسالان ده روز پیش در یزذ برگزار شد که تیم خوزستان در بخش پسران با کسب دو نشان برنز که به ترتیب در وزن‎های اول و دوم توسط آرمین کمال‌زاده و سینا ایسوندی به دست آمد، در جایگاه هفتم کشور ایستاد و تیم دختران نیز بدون کسب حتی یک مدال هجدهم شد.

خبرنگار: 17035
انتهاي پیام

برچسب(ها): تکواندو

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار