اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۲۰۸۹
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۶
یکی از آرزوهای من این است که بتوانیم استانی نمونه از خوزستان بسازیم. اگر در انتخابات ریاست جمهوری گذشته، امکانی به دست می اوردم بدون شک خوزستان را به الگویی برای سایر استان ها تبدیل می کردم.
 دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: من وظیفه خود می دانم که از هر استانداری در خوزستان با تمام قدرت حمایت کنم. البته بستگی دارد که این استاندار تا چه میزان با ما ارتباط برقرار کند و بسته به میزان این ارتباطات و تقاضاهای مطرح شده از سوی استاندار، ما نیز تکالیف بیشتری بر عهده داریم. 

 محسن رضایی شامگاه  پنجشنبه 31 شهریور ماه در استانداری خوزستان عنوان كرد: شریعتی قبل از معارفه خود در دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت نظام حضور یافت و من خود را موظف دیدم که هر کمکی را که می توانم به ايشان كنم. 

 رضایی خاطرنشان کرد: باید جدا از بحث های سیاسی و جناح ها و نگاه های سیاسی، وظیفه خود بدانیم که از هر نماینده دولتی در استان حمایت کنیم زیرا همه می خواهیم که خوزستان رونق یابد. بنابراین ما جدی هستیم و با تحولات دولت ها نیز کمک های خود را به خوزستان دریغ نمی کنیم و این تحولات هیج تأثیری در ما ایجاد نمی کند. البته این امر بستگي به میزان ارتباط مسئولین با ما دارد. 

 وی با بیان اینکه طرح توسعه استان برای ما بسیار مهم و جدی محسوب می شود، خاطرنشان کرد: یکی از آرزوهای من این است که بتوانیم استانی نمونه از خوزستان بسازیم. اگر در انتخابات ریاست جمهوری گذشته، امکانی به دست می اوردم بدون شک خوزستان را به الگویی برای سایر استان ها تبدیل می کردم. 

  دبیر مجمع تشخیص مصلت نظام با تأکید بر تغییر رویکرد خوزستان در توسعه عنوان کرد: اولین قدم در خصوص دستیابی به توسعه، درست کردن رویکرد استان در توسعه است. رویکردهایی که تاکنون در توسعه برقرار بوده، عمدتاً پروژه محور بوده است و استان را به جایی نرسانده است. 

  رضايي ادامه داد: از زمان رضاشاه تاکنون در حال احداث سد، دانشگاه و ... هستیم اما این گونه پروژه ها چه روابط و مناسبتي با هم دارند؟ ما هیچگاه در رابطه با این مسئله فکر نکرده ایم که اینگونه پروژه ها باید در قالب یک مفهوم و یک مجموعه مرتبط با یکدیگر تعریف شوند.

 
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار