شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۲۲
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۱ - ۰۶:۴۱

يك پيشكسوت ورزش‌‌هاي باستاني در خوزستان گفت: در اهواز نسبت به شهرستان‌هاي ديگر خيلي عقبيم و بايد به عنوان مركز استان در اين رشته به جايگاه بالايي برسيم.

عيدي پناهي در گفت‌وگو با خبرنگار بخش ورزشي ايسنا در خوزستان اظهاركرد: در استان بعضي از شهرستان‌ها فعاليت‌شان خوب است ولي با اين وجود بازهم كمبود زورخانه در سطح استان به وضوح احساس مي‌شود.

وي درخصوص زورخانه تازه افتتاح شده رمضان‌زاده اهواز بيان‌كرد: شهرستان اهواز تاكنون چنين زورخانه‌اي نداشته و اين براي مركز استان ضعف بزرگي به شمار مي‌رفت و اكنون جاي اميدواري است كه اين زورخانه استاندارد احداث شد.

اين پيشكسوت ورزش‌‌هاي باستاني خاطرنشان‌كرد: تجهيزات اين زورخانه خوب است ولي هم‌چنان كمبودهايي احساس مي‌شود كه اميدواريم اين نيازها برآورده شود.

وي با بيان اين‌كه اهواز به زورخانه‌هاي بيشتري نياز دارد، ادامه‌داد: اكنون جوانان با استعدادي داريم كه شوق و ذوق زيادي براي فعاليت در اين رشته دارند و نياز ضروري آن‌ها امكانات و تجهيزات است.

پناهي تصريح‌كرد: خيلي از پيشكسوتان به دليل علاقه شديدي كه به اين رشته دارند با تجهيزات شخصي خود در خانه كار مي‌كنند ولي حضور آن‌ها در كنار جوانان در زورخانه، حال و هواي ديگري دارد.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار