اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۲۲۶۹
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۶
استقبال پرشور دوستداران محیط زیست و مسئولین
جمع کثیر و پرشوری در منطقه ی گردشگری تمبی و مال آقا گرد هم آمده و به پاکسازی جنگل ها و رودخانه پرداختند...


شوشان: با فراخوان انجمن مردم نهاد دوستداران محیط زیست قلعه تل جمع کثیر و پرشوری از مردم و مسئولین در منطقه ی گردشگری تمبی و مال آقا گرد هم آمده و به پاکسازی جنگل ها و رودخانه پرداختند . 

به گزارش شوشان ، شهرام دهکردی دبیر منابع طبیعی انجمن های مردم نهاد خوزستان در گفتگو با خبرنگار ما گفت:در این همایش زیبا نهاد هایی چون سازمان میراث فرهنگی و گردشگری شهرستان،سازمان هلال احمر،سازمان محیط زیست، سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری،دهیاری های منطقه، دوشادوش اقشار مختلف مردم اعم از زن و مرد و کودک و جوان، راس ساعت ۹ صبح با سخنرانی آغازین مهندس سلطانی مدیریت محترم سازمان محیط زیست شهرستانهای ایذه و باغملک درخصوص حفظ و اهمیت توجه به محیط زیست آغاز شد .

وی ضمن اهمیت مسئله ی محیط زیست و رسالت ما در پاسداری از این منابع خدادادی ادامه داد:دوستداران محیط زیست در این همایش دستکش های مخصوص و کیسه های زباله را در دست گرفتند و از محل بهشت زهرای سادات مال آقا به طرف رودخانه ی مال آقا شروع به کار نمودند که پس از دوساعت اقدام به جمع آوری زباله های اطراف جاده ی منتهی به منطقه ی گردشگری مال آقا و جمع آوری مقدار انبوهی از زباله هایی که در بستر رودخانه ریخته شده بودند را پاکسازی کردند .


دهکردی افزود: این اقدام موجب شد تا گردشگرانی که از سایر نقاط استان در منطقه حضور داشتند به کمک شرکت کنندگان همایش بشتابند و از این عملکرد دوستداران محیط زیست تقدیر نمودند . 

دبیر منابع طبیعی گفت:متاسفانه به دلیل نبود سطل های زباله ی کافی و عدم مدیریت ،پسماند این منطقه گردشگر موجب شد تا بیش از ۲۰۰کیسه ی زباله از این محل جمع اوری شود .

شهرام دهکردی خاطر نشان کرد:پس از پایان پاکسازی در روستای مال آقا با پیشنهاد دهیار روستای تمبی ، شرکت کنندگان به این روستا مراجعه نموده و شروع به جمع آوری زباله ها این منطقه شدند . 

وی افزود:پایان برنامه در کنار قبور شهدای روستای تمبی برگزار شد که از  شیرپور ریاست سازمان میراث فرهنگی و گردشگری شهرستان و از کلیه ی نهاد ها ، مردم، انجمن دوستداران محیط زیست به مدیریت سرکار خانم علیدشت و هسته ی مرکزی انجمن ، آقایان سید مرتضی حیاتی ، ابراهیم کیانی ، مهندس محمود کیانی بخاطر حمایت مالی تشکر و قدردانی کرد.  






نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار