اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۲۳۱۰
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۲
نخستین جشنواره ستاره های صحنه کشور
کیوان لطفی، هنرمند خوزستانی به عنوان یکی از هشت داور نخستین جشنواره ستاره های صحنه کشور، انتخاب شد.


شوشان: هنرمند خوزستانی در جمع ۸ داور جشنواره ستاره های صحنه کشور قرار گرفت .

کیوان لطفی، هنرمند خوزستانی به عنوان یکی از هشت داور نخستین جشنواره ستاره های صحنه کشور، انتخاب شد.

 کیوان لطفی، چهره آشنا و مسلط رادیو، تلویزیون و صحنه های استان خوزستان، در کنار هنرمندانی همچون علیرضا خمسه، جواد انصافی، مرتضی ایمانی، مهدی آقابیگی و فریبا علومی یزدی داوری اجرای هنرمندان ۲۶ استان کشور را بر عهده داشت.

این جشنواره که اول و دوم مهرماه ۹۵ و با شرکت ۱۳۸ هنرمند و با هدف شناسایی و معرفی چهره های برتر صحنه در سه بخش «اجرای صحنه»، «استند آپ کمدی» و «نمایش طنز و کودک»، به میزبانی صنایع مس منطقه کرمان در شهر سرچشمه رفسنجان برگزار شد.

کیوان لطفی، از معدود مجریان کشور است که علاوه بر کار حرفه ای و تجربی ، رشته تخصصی علوم ارتباطات اجتماعی را در مقطع دکتری طی می کند. وی در ۱۹ سال سابقه کار حرفه ای خود حضور موثری در رادیو، تلویزیون و صحنه های اجرای خوزستان داشته است.

براساس گزارش رسیده، فراخوان این جشنواره از اول مردادماه داده شد و تا ۱۰ شهریورماه سال جاری امکان ارسال آثار وجود داشت. بازبینی آثار ارسال شده و انتخاب راه یافتگان به بخش رقابت جشنواره در یازدهم تا پانزدهم شهریور ماه انجام شد و در نهایت از مجموع آثار فرستاده شده آثار ۱۳۸ نفر پذیرفته شد. پس از بازبینی فیلم ۲۱ مجری و ۱۵ استندآپ کمدین و شومن و ۱۶ گروه نمایشی در بخش رقابت از ۲۶ استان کشور به رقابت پرداختند.

گفتنی است، در آیین اختتامیه از تمبر «نخستین جشنواره ستاره های صحنه کشور» رونمایی شد و برگزیدگان جشنواره از استان های تهران، مازندران، بوشهر، اصفهان، کرمان، یزد، قم، سمنان، فارس، اردبیل تجلیل شدند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار