اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۲۳۸۹
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۰
مدیر آموزش و پرورش شوش در گفتگو با شوشان: ابزارهای ما برای توسعه در آموزش و پرورش نمایندگان مجلس هستند
برگزاری جشن جمع آوری مدارس کانکسی دور از تصور نیست و امیدواریم با پیگیری مسئولین در پایان سال تحصیلی تحقق پیدا کند


شوشان: مدیر آموزش و پرورش شهرستان شوش با اشاره به شروع سال تحصیلی جدید ، اظهار کرد: امسال در شهرستان شوش 24 هزار دانش آموز در 253 آموزشگاه مشغول به تحصیل می شوند.

مجتبی دیناروند اضافه کرد: از این تعداد 13 هزار دانش آموز در مقطع ابتدایی و بقیه در دو مقطع متوسطه ی اول و دوم سال تحصیلی جدید را آغاز می کنند . 

وی با اشاره به اینکه کارهای خوبی در خصوص پروژه ی مهر در مجموعه ی آموزش و پرورش شهرستان شوش صورت گرفته است ، تصریح کرد: تعمیر و بازسازی مدارس از مهمترین اقداماتی بود که در پروژه ی مهر صورت گرفته و در حال حاضر آمادگی خوبی در مدارس این شهرستان برای حضور دانش آموزان وجود دارد . 

مدیر آموزش و پرورش شهرستان شوش با تاکید بر لزوم جذب کودکان بازمانده از تحصیل به عنوان یکی از اولویت های مهم در آموزش و پرورش خوزستان ،خاطر نشان کرد: مدیرکل محترم آموزش و پرورش و استاندار خوزستان نیز تاکید زیادی بر فراهم آوردن بسترهای لازم برای جذب کودکان بازمانده از تحصیل دارند .

دیناروند با اشاره به وجود 60 کودک بازمانده از تحصیل در شهرستان شوش ،بیان داشت: بیشتر این کودکان در مناطق محروم زندگی می کنند که تعدادی از این دانش آموزان در سال تحصیلی گذشته جذب شدند و برنامه داریم که امسال بقیه ی آنها را نیز با کمک دهیاری ،بخشداری ها و نهادهای دیگر جذب کنیم.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان شوش در عین حال اجباری شدن دوره ی پیش دبستانی در خوزستان را یک ضرورت دانست و تاکید کرد: دوره ی پیش دبستانی از نیازهای مهم مناطق دوزبانه است و اجباری شدن این دوره در خوزستان کمک زیادی به پیشرفت تحصیلی در دانش آموزان پایه ی اول می کند. 

وی حضور استاندار خوزستان در روز بازگشایی مدارس در روستای خسرج از توابع شهرستان شوش را در راستای رفع محرومیت از این منطقه دانست و تصریح کرد: شهرستان شوش از خیلی جهات محروم و مظلوم واقع شده است و رفع مشکلات حوزه ی آموزش و پرورش در این منطقه نیاز به یک همت استانی دارد .

دیناروند در عین حال گفت: باید ذهن مردم ،مسئولین و خانواده ها را بیش از گذشته به امر آموزش و تعلیم و تربیت معطوف کرد تا با هم افزایی در این خصوص بتوانیم به اهدافی که مدیرکل محترم آموزش و پرورش برای سال تحصیلی جاری ترسیم کرده اند، دست پیدا کنیم.

وی همچنین تلاش های نماینده ی مردم شوش در مجلس شورای اسلامی برای رفع مشکلات آموزش و پرورش را مثبت ارزیابی کرد و گفت : آقای نوری همواره آموزش و پرورش را مورد حمایت قرار دادند و ما هم به ایشان ارادت داریم و انتظار داریم که پشتیبانی و حمایت ایشان استمرار داشته باشد چون یکی از ابزارهای ما برای توسعه در آموزش و پرورش نمایندگان مجلس هستند تا امکانات و تسهیلات لازم برای پیشرفت آموزش و پرورش را در سطح وزارتخانه پیگیری کنند. 

دیناروند همچنین از تعامل خوب مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان با مجموعه ی آموزش و پرورش تقدیر کرد و اظهار داشت: آقای تقی زاده به واسطه ی برنامه محوری، آموزش و پرورش را در مسیر توسعه و پیشرفت قرار داده اند و مانیز در مجموعه ی آموزش و پرورش شهرستان شوش تمامی تلاش خود را به کار می گیریم تا در راستای تحقق 20 اولویت توسعه ی آموزش و پرورش خوزستان گام بر داریم . 

وی همچنین در خصوص وعده ی استاندار خوزستان مبنی بر جمع آوری تمامی مدارس کانکسی در شوش گفت: برگزاری جشن جمع آوری مدارس کانکسی دور از تصور نیست و امیدواریم با پیگیری مسئولین در پایان سال تحصیلی تحقق پیدا کند .

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار