شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۲۴
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۱ - ۰۷:۰۹

شوشان : شهردار دزفول گفت: استفاده از قايق در بخش‌هاي پر مراجعه رودخانه دز علاوه بر جنبه تفريحي مي‌تواند مانع از افزايش آمار غريق در اين رودخانه شود.

محمدعلي دوائي‌فر در خصوص به كارگيري قايق‌هاي پدالي و موتوري در رودخانه دز دزفول بيان كرد: با توجه به مراجعاتي كه مردم به پارك‌ها دارند سال گذشته تعدادي قايق خريداري شد و در ايام نوروز مورد استفاده قرار گرفتند.

وي ادامه داد: در حال حاضر چهار مركز در دزفول وجود دارد كه اين قايق‌ها در آن‌ها استفاده مي‌شوند؛ در پارك دولت قايق اتوبوسي، موتوري و پدالي در 2 اكيپ، در پارك علي‌كله قايق موتوري در 2 اكيپ، در پارك ساحلی دوه قايق موتوري و پلالي در 2 اكيپ و زير پل قديم قايق موتوري و پدالي به صورت يك اكيپ قبل از شروع سال جديد راه‌اندازي شد كه استقبال خوبي از طرف مردم در تعطيلات از آن‌ها صورت گرفت.

شهردار دزفول گفت: در حال حاضر هم مجوزي براي راه‌اندازي قايق موتوري و پدالي پايين‌تر از پل شناور داده شده كه در حال راه‌اندازي است.

دوائي‌فر خاطرنشان كرد: در كل امسال حدود 100 قايق خريداري شد و ما اين مورد را اجبار كرديم كه هر كسي كه قرار است از اين قايق‌ها استفاده كند حتما بايد جليقه نجات داشته باشد.

او اضافه كرد: در حال حاضر هم كه هوا در حال گرم شدن است و شنا در قسمت علي‌‌كله زياد مي‌شود هماهنگ كرديم كه در اين پارك فروش و كرايه جليقه نجات انجام شود تا اتفاق ناگواري در اين منطقه در ايام گرم سال نيفتد.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار