شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۲۴۴
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۱ - ۱۴:۴۱

پس از وقوع تصادفات دلخراشی این روزهای جاده آبادان – ماهشهر به خصوص در 40 کیلومتری پایانی حادثه خیز آن نمایندگان خوزستانی یکصدا به خروش آمدند و با وحدت و یکپارچگی توانسته قدرت خود را در صحنه علنی مجلس نشان دهند. محمدسعید انصاری در جایگاه هیئت رئیسه فریاد کشید.سامری نماینده مردم خرمشهر خواستار محاکم مسئولان وزارت راه و شهرسازی شد. سید شکرخدا موسوی از استیضاح وزیر راه و شهرسازی خبر داد. سید شریف حسینی به انتقاد شدید از ناکارآمدی مدیران استان پرداخت و تقریبا همه نمایندگان استان با اتخاذ مواضعی شفاف و واحد وزیر راه را مجاب کردندکه با اختصاص 3 میلیارد تومان و وزیر نفت با تخصیص یک میلیارد تومان مهلت یکماهه را جهت تکمیل 40 کیلومتر جاده ای که 20 سال به طول انجامیده تعیین کند.

نیکزاد وزیر راه و شهرسازی اما به وعده خود در خصوص اتمام حداقل 15 کیلومتر جاده آبادان ماهشهر تا پنجم آذرماه، عمل نکرده و تاکنون هیچگونه اقدامی در این زمینه صورت نگرفته است.

گفتنی است بنا بر این تعهد وزیر راه و شهرسازی مقرر شده بود که پروژه نیمه تمام جاده آبادان ماهشهر با تقسیم به دو قطعه 15 کیلومتری تا دهه فجر به افتتاح برسد. همچنین بنا به مصوبات نشست وزیر راه با نمایندگان مردم مجلس در آبادان و سایر مسئولان استانی قرار شده بود تا پنجم آذرماه حداقل 15 کیلومتر این جاده به بهره‌برداری برسد تا بیش از این شاهد بروز تصادف و حوادث ناگوار در این مسیر نباشیم.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار