انتظار از مسئولان استان اعلام صریح نتایج آزمون در اسرع وقت و رسیدگی به اعتراضات صورت گرفته و اعتمادسازی است "> چشم شرکت کنندگان خیره مانده
شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۲۴۶
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۱ - ۱۴:۴۲

انتظار از مسئولان استان اعلام صریح نتایج آزمون در اسرع وقت و رسیدگی به اعتراضات صورت گرفته و اعتمادسازی است

چشم شرکت کنندگان در آزمون استخدامی برگزار شده توسط استانداری خوزستان به سایت و روزنامه های استان خیره مانده و هنوز خبری از اعلام نتایج این آزمون که قرار بود در مدت کمی صورت گیرد در دست نیست. اینکه آیا شرکت کنندگان در آزمون دیگر اعتمادی به اعلام نتایج این آزمون خواهند داشت یا خیر و با اعتماد باورهای آنها بازی شده است بماند.

نکته ای تاسف انگیز اینکه اگر استانداری از برگزاری یک آزمون ساده استخدامی و اعلام نتایج از قبل زمان بندی شده ناتوان است پس باید فاتحه سایر آزمون های دیگر که توسط ارگان ها و سازمان های دولتی برگزار می شود را بخوانیم. انتظار از مسئولان استان اعلام صریح نتایج آزمون در اسرع وقت و رسیدگی به اعتراضات صورت گرفته و اعتمادسازی است.

معاون حقوقی معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی ریاست جمهوری اواخر آبان ماه اظهار داشته بود : استان ها ملزم شدند نتایج آزمون استخدامی را تا پایان هفته جاری اعلام کنند. برخی استان ها برای تعدادی از سهمیه استخدامی خود نشر آگهی کرده و آزمون برگزار کرده بودند که نتایج آن تاکنون اعلام نشده بود لذا می بایستی حداکثر تا پایان هفته جاری نتایج اعلام شود و برای مابقی سهمیه خود بلافاصله نشر آگهی کرده و آزمون برگزار کنند!


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار