بنا به گزارش های رسیده مجمع شهرداران آسیایی در تایلند برپا گردیده است که با هزینه شهرداری بانکوک هزینه 3 نفر از مدیران شهرداری اهواز نیز تقبل شده بود "> چرا کتانباف به سفر تایلند نرفت؟
شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۲۴۸
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۱ - ۱۵:۲۹

بنا به گزارش های رسیده مجمع شهرداران آسیایی در تایلند برپا گردیده است که با هزینه شهرداری بانکوک هزینه 3 نفر از مدیران شهرداری اهواز نیز تقبل شده بود

بنا به گزارش های رسیده مجمع شهرداران آسیایی در تایلند برپا گردیده است که با هزینه شهرداری بانکوک هزینه 3 نفر از مدیران شهرداری اهواز نیز تقبل شده بود. در عین حال کتانباف از رفتن به این سفر امتناع کرده و دو نفر از مدیران شهرداری اهواز یعنی شهرداران مناطق 1 و 8 آقایان دارابی و اشرفی به این سفر کاری رفتند. اما چرا کتانباف به این سفر نرفت؟ اول بخاطر بارندگی های شدید و رکوردشکنی بود که مشکل سنتی آبگرفتگی معابر اهواز را مجددن به وجود آورد و بعد تلاقی این مقطع با ایام دهه محرم و نیاز به مدیریت برای سیل جمعیتی که به خیابان های مرکز استان می آیند. این اقدامن ارزشی از سوی شهردار اهواز در حالی است که یکی از سایت های جدید التاسیس تحت عنوان «شایعه در شهر» چنین سفری را زیر سئوال برده و عکسی از سواحل دریا را به چاپ رسانیده کانهو شهرداران به کنار دریا رفته اند تا جلسه کاری! و پرسیده که چرا چنین کشوری برای سفر انتخاب شده؟ حال آنکه این عزیزان دقت نکرده اند که انتخاب محل مجمع با شهرداری اهواز نبوده و تشکل شهرداران آسیایی به ابتکار جمهوری اسلامی ایران هویت یافته و اولین اجلاس ان نیز در تهران سال قبل تشکیل شده بود. در این میان هیچ کس البته به شهردار اهواز دست مریزادی بخاطر روحیه جهادی و خدمتگزاری نگفت اما چنین برخورد سطحی و پوچ و شعاری نیز به نظر از حد بی انصافی هم رد کرده است و برخی تمایل دارند به کتانباف هر طور شده چوب انتخاباتی قالیباف را بزنند.

گفتنی ست در این اجلاس هیات هایی از شهرداران قم، رشت و تبریز شرکت کرده اند.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار