اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۲۵۴۲
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۳
 فرماندار شوش گفت: 32 طرح در بخش های مختلف امسال در مناطق روستایی این شهرستان اجرا می شود.

رضا نجاتی یکشنبه در آیین افتتاح 2 باب خانه عالم افزود:تاکنون اقدامات خوبی در مناطق روستایی شوش صورت گرفته اما این مناطق همچنان نیازمند توجه اند.

وی طرح های پیش بینی شده برای این مناطق را شامل ساخت و تکمیل مساجد ، احداث خانه عالم و حوزه علمیه ، بازسازی مزار شهدا و کمک به خانواده های محروم عنوان کرد.

به مناسبت هفته دفاع مقدس 2 باب خانه عالم در روستاهای بیت فارس و احمد مولا به همت بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج شوش و در راستای محرومیت زدایی از مناطق روستایی افتتاح شدند.

نجاتی بر مشارکت مردم در ساخت خانه های عالم تاکید کرد و گفت:ساخت این خانه های عالم نیازمند همراهی و همیاری مردم می باشد.

سرگرد کریم بابایی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شوش نیز گفت: این خانه های عالم در زمینی به مساحت 70 متر مربع و اعتباری بالغ بر 800 میلیون ریال ساخته شدند.

همچنین به مناسبت هفته دفاع مقدس در آیینی زمین ورزشی چند منظوره امام حسین (ع) در شهر شاوور افتتاح شد. فرماندار شوش گفت:در توزیع اعتبارات تملک دارایی شهرستان تلاش شده تا توجه ویژه ای به ورزش محلات و همچنین توسعه زمین های چمن ورزشی در شهرها و روستاهای شهرستان صورت گیرد. 

وی از اختصاص پنج میلیارد ریال در کمیته برنامه ریزی شهرستان جهت ساخت و تکمیل یک مجموعه ورزشی در شهر شاوور خبر داد.

عبدالعظیم دیندار شهردار شاوور نیز گفت: برای احداث این زمین چمن ورزشی بیش از 1،5 میلیارد ریال از محل اعتبارات شهرداری هزینه شده است.

بخش شاوور شهرستان شوش بزرگترین بخش از نظر جمعیت در استان خوزستان است.

برچسب ها: شوش ، شاوور
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار