شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۲۵۸۶
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۵
 شوشان: به مناسبت آغاز هفته گردشگری از سوم لغایت هشتم مهرماه، جشنواره خوزستان تحت عنوان" ایرانی کوچک" توسط انجمن سفیران گردشگری خوزستان با همکاری معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری اهواز، و هم چنین با استقبال و حضور و شرکت ادارات میراث فرهنگی و گردشگری شهرهای مختلف خوزستان،فعالان و علاقمندان به گردشگری، در تالار مهتاب کیانپارس اهواز برگزار گردید.



در این مراسم مهمانان ویژه ای همچون خانم زمان پور سخنگوی شورای شهر اهواز،حیدری عضو شورا، غلامرضا جلیلی نیا رییس میراث اهواز،جبار رضایی معاون مالی اداره کل ارشاد اسلامی حضور داشتند.

زیبا راکی،مدیر انجمن سفیران گردشگری خوزستان که خود مدیر اجرایی و دبیر جشنواره بود تصریح کرد: هدف از برگزاری این جشنواره که مدت زمان سه ماه بابت برگزاری آن زحمت کشیدم، رفتن به پیشوازی و نکوداشت هفته جهانی گردشگری و معرفی اماکن و جاذبه های مکانی، تاریخی و فرهنگی و گردشگری می باشد.

وی در بخش دیگری  ادامه داد: در کنار این اهداف و موضوعات،پوشش ، گویش آداب و رسوم اقوام مختلف خوزستان جهت جذب و تشویق هرچه بیشتر گردشگران داخلی و خارجی جهت  بازدید و سفر به شهرهای مختلف استان است.


راکی گفت:در این جشنواره شهرستان بهبهان توسط یک گروه که شامل استاد برجسته آواز و خواننده ترانه های محلی بهبهان بود،یک شاعر فرهیخته و یک بانوی فعال و راهنمای گردشگری از بهبهان به اهواز جهت اجرا حاضر شده بودند،معرفی شدندوی افزود:از شهرستان شوشتر دو گروه شاهنامه خوانی و نقالی ایران زمین جهت شاهنامه خوانی و نقالی حضور داشتند.

مدیر انجمن سفیران گردشگری اظهار داشت:شهر خرمشهر در قالب ارائه پاور پوینت توسط رییس اداره میراث خرمشهر بسیار کامل و جامع از نظر جاذبه های گردشگری و فرصت های سرمایه گذاری به ارائه برنامه پرداختند.در این زمینه شهر آبادان توسط معاون میراث فرهنگی خرمشهر نیز به همین ترتیب به علاقمندان و حضار معرفی گردید.

وی در ادامه از همکاری میراث فرهنگی و گردشگری خرمشهر،اداره میراث فرهنگی و گردشگری بهبهان،موزه مسجدسلیمان،اداره میراث فرهنگی اهواز،خانه شاهنامه خوانی و نقالیه ایران زمین،انجمن دوستی دزفول با سایر کشورها،انجمن دوستداران شوش،انجمن تاریانا و سایر دوستانی که در این جشنواره یاریگر بودند تقدیر به عمل آوردند.





نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار