اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۲۶۳۸
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۵
تصور من این است که آقای احمدی نژاد به این نهی حکومتی تن خواهد داد و خضوع خواهد کرد.
سخنگوی جامعه روحانیت مبارز می‌گوید: اگر خدایی نکرده احمدی‌نژاد در مقابل نهی حکومتی تواضع و خضوعی از خود نشان ندهد یقینا هواداران خودش را از دست خواهد داد.

غلامرضا مصباحی مقدم در گفتگو با خبرآنلاین در پاسخ به سوالی درباره سخنان امروز مقام معظم رهبری در درس خارج از فقه و توصیه شان به احمدی‌نژاد برای کاندیدا نشدن برای جلوگیری از دوقطبی شدن کشور، گفت: ایجاد فضای دو قطبی یک نوع تفرقه عمیق در کشور را دامن می زند و این تفرقه در کشور مورد بهره برداری دشمنان نظام جمهوری اسلامی به ویژه آمریکا و اسرائیل قرار خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه تدبیر مقام معظم رهبری برای جلوگیری از ایجاد دو قطبی کاملا حکیمانه و سرنوشت ساز است، افزود: انتظار داریم آقای احمدی نژاد کاملا متعهدانه درباره این توصیه عمل کند، البته این سخن رهبر معظم انقلاب فراتر از توصیه است بلکه می توان گفت نوعی نهی جدی حکومتی است.

سخنگوی جامعه روحانیت مبارز تهران تأکید کرد: تصور من این است که آقای احمدی نژاد به این نهی حکومتی تن خواهد داد و خضوع خواهد کرد و ملت ما در مقابل کسانی که در برابر امر و نهی های مقام معظم رهبری خضوع می کنند قدردان است، از این جهت پیش بینی من این است که آقای احمدی نژاد در مقابل این نهی خضوع خواهد کرد.

مصباحی مقدم یادآور شد: اگر خدایی نکرده آقای احمدی نژاد در مقابل نهی حکومتی چنین تواضع و خضوعی از خود نشان ندهد یقینا هواداران خودش را از دست خواهد داد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار