اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۲۶۴۳
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۶
آبادان آماده میزبانی مسابقات بین المللی در شش ماه دوم سال جاری است و اداره ورزش و جوانان آبادان باید این مهم را در دستور کار خود قرار دهد.
 معاون استاندار و فرماندار ویژه آبادان گفت:با توجه به شرایط آب و هوایی این شهرستان در نیمه دوم سال و وجود زیرساخت مناسب، این شهرستان آماده میزبانی رقابت های بین المللی است.

 عزیزالله شهبازی روز دوشنبه در جمع خبرنگاران رسانه ها گفت:آبادان از سال 93 تاکنون سه رویداد بزرگ بین المللی ورزشی در رشته های کشتی و بوکس را میزبانی کرده است و این مهم کارنامه درخشانی در ورزشی این شهرستان می باشد. 

وی اظهار داشت:آبادان آماده میزبانی مسابقات بین المللی در شش ماه دوم سال جاری است و اداره ورزش و جوانان آبادان باید این مهم را در دستور کار خود قرار دهد. 

فرماندار ویژه آبادان گفت: حضور تیم های قدرتمند خارجی در رقابت های بین المللی به میزبانی آبادان، به طور یقین در بالندگی و توسعه ورزش شهر نقش موثر ایفا می کند.

شهبازی تصریح کرد: آبادان به رغم شهرستان بودنش با بسیاری از مراکز استان ها برابری می کند، ورزش شهر و سازمان منطقه آزاد اروند و شورای ورزش شهرستان با یکدیگر همراه هستند و به دلیل علاقه و نیاز جوانان آبادان به نشاط، شادابی و ورزش، امیدواریم که در رشته های مختلف میزبان رویدادهای بین المللی باشیم. 

فرماندار ویژه آبادان گفت:از مدیرکل ورزش و جوانان استان و اداره ورزش و جوانان آبادان درخواست کرده ایم که سالجاری یک رویداد ورزشی بین المللی در رشته های پرطرفدار را در شهرستان تعریف و اجرایی کنند. 

شهبازی گفت: برای میزبانی این رویداد بزرگ، فرمانداری ویژه آبادان به رغم مشکلات مالی قول همکاری داده است و امکانات آبادان را برای برگزاری آن در اختیار ورزش قرار می دهیم تا اتفاق بین المللی مهم تر از رقابت های بوکس شکست حصر آبادان در این شهر به وقوع بپیوندد. 

فرماندار ویژه آبادان اظهار داشت: از محل اعتبارات ناچیزی که در اختیار شهرستان قرار گرفته بیش از 16 میلیارد ریال در اختیار ورزش آبادان قرار گرفته تا ورزش این شهر سر و سامان بیشتری گیرد. 
شهبازی تصریح کرد: چند سالن تمرینی برای آبادان و اتمام کار ساخت چند سالن در چوئبده، اروند کنار، منیوحی و روستاها را در برنامه داریم تا جوانان در عرصه های مختلف ورزشی و اجتماعی دارای نشاط و سرزندگی باشند. 

به گزارش ایرنا تیم آبادان شامگاه شنبه - دیشب - در پایان رقابت های بین المللی بوکس یادواره شکست حصر آبادان بر سکوی قهرمانی ایستاد و تیم های سوریه و تهران به ترتیب دوم و سوم شدند.

رقابت های بین المللی بوکس یادواره شکست حصر آبادان از پنجشنبه هفته گذشته با حضور 6 تیم خارجی و هشت تیم داخلی در سالن ولیعصر (عج) آبادان آغاز شد. 

تیم های خارجی حاضر در این مسابقات شامل سوریه، افغانستان، پاکستان، قزاقستان، داغستان و عراق و تیم های داخلی متشکل از خوزستان، آبادان، مرکزی، تهران، توابع تهران و فارس بودند. 

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار