اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۲۷۰۵
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۴
سرمربی تیم فوتسال بانوان نفت آبادان:
هدف اصلی‌مان کسب عنوان قهرمانی است ولی این موضوع نباید انتظارات مسوولان را بالا ببرد، چرا که بازی های سختی در پیش داریم

سرمربی تیم فوتسال بانوان پالایش نفت آبادان با بیان این که پتانسیل قهرمانی را داریم، گفت: در فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر کشور، هدف اصلی‌مان کسب عنوان قهرمانی است ولی این موضوع نباید انتظارات مسوولان را بالا ببرد، چرا که بازی های سختی در پیش داریم.
 
رز جدیدی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، ‌اظهار کرد: ‌پیش از آغاز لیگ تمرینات خوبی داشتیم و تمرینات‌مان را خیلی زود آغاز کردیم و با توجه به این که از تیم سال گذشته مان راضی بودیم، اسکلت تیم حفظ شد و تغییرات کمی در ترکیب تیم داشتیم.
 
وی بیان کرد:‌ در بازی نخست مان به مصاف ملی حفاری رفتیم و انتظار داشتیم بازی را خوب شروع کنیم ولی به دلایلی از جمله این که بازیکنانم حریف را دست کم گرفتند، این بازی را واگذار کردیم. به همین دلیل هم روحیه تیمم کمی به هم ریخت ولی توانستم بازیکنان را به شرایط قبل برگردانم و ضعف‌هایی را هم که داشتیم، برطرف کنیم.
  
سرمربی تیم فوتسال بانوان پالایش نفت آبادان گفت: در بازی دوم‌مان هم به مصاف تیم سپاهان رفتیم که این بازی برای‌مان مانند یک بازی تدارکاتی بود و به همین دلیل از تمام 12 بازیکنم استفاده کردم و توانستیم با نتیجه پر گل این تیم را شکست دهیم. از عملکرد بازیکنانم در این دیدار تقریبا راضی بودم و مواردی که می‌خواستم، در زمین اجرا و انتظاراتم را برآورده کردند.
 
وی با اشاره به دیدار تیمش در هفته سوم لیگ برتر برابر کارای شیراز، عنوان کرد: ‌طبق جلسه ای که پیش از آغاز لیگ داشتیم، قرار شد مربیان تیم‌ملی فقط سکان تیم‌ملی را داشته باشند و در لیگ هدایت تیمی را بر عهده نداشته باشند اما اکنون خانم یاری که سرمربی تیم‌ملی فوتسال جوانان است، سرمربی تیم کارای شیراز هم می‌باشد.
 
جدیدی‌زاده ادامه داد: همچنین ‌هفته گذشته کارای شیراز باید به مصاف سپیدرود رشت می رفت که این دیدار با توجه به این که گفته شد کارای شیراز سه بازیکن ملی‌پوش در تیم‌ملی جوانان دارد، به تعویق افتاد ولی با آماری که من به دست آوردم و آن را هم تقدیم فدراسیون کردم، این تیم فقط دو بازیکن در تیم ملی داشت و با توجه به این موضوع نباید دیدارشان معوقه اعلام می شد که ما هم نسبت به این موضوع اعتراض کردیم. به هر حال متاسفانه نسبت به این مسایل سلیقه ای کار می شود.
 
وی بیان کرد: اکنون کارای شیراز با استراحت و تمرینات بیشتری در این هفته مقابل ما حاضر می شود؛ سال گذشته نیز چنین مسایلی برای تیم من پیش آمد و حق تیمم ضایع شد. تاکید من روی نظم و ترتیب مسابقات است و نباید این موضوع به ضرر برخی تیم‌ها و به سود برخی دیگر باشد.
 
سرمربی تیم فوتسال بانوان پالایش نفت آبادان گفت: سال گذشته حتی به این صورت بود که برخی تیم ها مقابل برخی دیگر حاضر به بازی نمی شدند و حضورشان برابر تیم های دیگر باعث می شد تفاضل گل آن تیم ها بالا برود که ما حتی پیش از آغاز لیگ، نسبت به این موضوع اعتراض داشتیم و مسوولان قول دادند که امسال مسابقات با نظم بیشتری برگزار شود و اگر تیمی حاضر به بازی نشد، تنبیه شدیدتری برای آن در نظر گرفته شود.
 
وی در ادامه با بیان این که امسال هدف اصلی ما رسیدن به عنوان قهرمانی است، خاطر نشان کرد: ما پتانسیل قهرمانی را هم داریم و امسال تمرینات مان را زود آغاز و سعی کردیم ضعف‌های‌مان را هم نسبت به فصل گذشته کمتر کنیم.
 
وی بیان کرد: امسال تیم های خوبی از جمله ملی حفاری، دانشگاه آزاد، سپیدرود رشت، کرمان و ‌کارای شیراز در لیگ حضور دارند و نمی توان بازی ها را پیش‌بینی کرد. در هر صورت به باشگاه قول داده ایم که جزو چهار تیم بالای جدول باشیم ولی این که هدف‌مان کسب عنوان قهرمانی است، نباید انتظارات مسوولان را بالا ببرد، چرا که بازی های سختی در پیش داریم.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار