از ساعت 16 روز گذشته در مقابل مصلاي مهديه امام خميني (ره) مستقر شده و از آن زمان تاكنون عاشقان ثارالله (ع) گرد اين ضريح حلقه زده‌اند "> زمان حركت ضریح از اهواز فعلا مشخص نيست
شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۲۷۳
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۱ - ۱۰:۴۰

از ساعت 16 روز گذشته در مقابل مصلاي مهديه امام خميني (ره) مستقر شده و از آن زمان تاكنون عاشقان ثارالله (ع) گرد اين ضريح حلقه زده‌اند

ضريح جديد امام حسين (ع) كه ظهر روز گذشته (جمعه، 17 آذر) وارد اهواز شد، از ساعت 16 روز گذشته در مقابل مصلاي مهديه امام خميني (ره) مستقر شده و از آن زمان تاكنون عاشقان ثارالله (ع) گرد اين ضريح حلقه زده‌اند.

به گزارش شوشان به نقل از ایسنا، از زمان استقرار ضريح در مقابل مصلاي اهواز تاكنون، جمعيت هر لحظه بيشتر شده و بسياري از عاشقان امام حسين (ع) نيز شب گذشته را در جوار اين ضريح به صبح رساندند. از ساعات اوليه صبح امروز (شنبه) نيز تعداد زيادي از شهروندان خود را به مصلي رسانده‌اند و در حال حاضر ازدحام جمعيت در اين منطقه به اندازه‌اي است كه همه خيابان‌هاي فرعي محدوده مصلي مسدود شده‌اند.

با توجه به استقبال پرشور مردم اهواز از كاروان حامل ضريح، شب گذشته فرمانداري اهواز اعلام كرد كه با موافقت استاندار خوزستان، امروز (شنبه) همه ادارات، سازمان‌ها، مدارس و مراكز آموزش عالي شهر اهواز تعطيل خواهند بود. همچنين بر اساس اعلام، ضريح امام حسين (ع) تا ساعات پاياني امشب در مقابل مصلاي اهواز مستقر خواهد بود و پس از آن به تدريج مسير خود را به سمت دارخوين و آبادان ادامه خواهد داد، ولي آنچه مسلم است، با توجه به حجم بسيار زياد استقبال‌كنندگان، فعلا نمي‌توان زمان دقيق خروج ضريح از شهر اهواز را پيش‌بيني كرد.

كاروان "سفينه‌النجاه" براي خروج از شهر از مسير اتوبان آيت‌الله بهبهاني، فلكه پاداد و كوت‌عبدالله عبور خواهد كرد و داروخون و آبادان نيز مقصد بعدي اين كاروان خواهد بود. ضريح امام حسين (ع) پس از آبادان به خرمشهر منتقل مي‌شود و پس از آن از طريق مرز شلمچه از كشور خارج خواهد شد.

نشست هماهنگی بدرقه كاروان "سفينةالنجاة" هم‌اكنون با حضور مسئولان استانی در حال برگزاری است و نتايج آن متعاقباً اعلام می‌شود.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار