اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۲۷۹۷
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۸
 مدیر صندوق بازنشستگی کشوری خوزستان مهمترین مشکل بازنشستگان این استان را در بخش بهداشت و درمان عنوان کرد و خواستار کمک دولت در این زمینه شد.

علیمراد شیری روز سه شنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا افزود:هزینه بالای درمان در مراکز خصوصی استان خوزستان مشکلات زیادی را برای بازنشستگان موجب شده است زیرا این هزینه ها بالاتر از نرم کشوری است.

مدیر صندوق بازنشستگی کشوری در استان خوزستان اظهار کرد:با اجرای طرح تحول نظام سلامت رضایت مندی مردم از بیمارستان ها و مراکز دولتی بیشتر شده ولی به دلیل ارائه نشدن برخی خدمات در مراکز دولتی بازنشستگان مجبور به مراجعه به مراکز خصوصی هستند .

وی افزود:طبق قراردادی که امسال با بیمه تکمیلی منعقد شده مقرر گردید کمک هزینه جراحی های تخصصی و فوق تخصصی از 140 میلیون ریال به 150 میلیون ریال افزایش یابد ولی به دلیل هزینه بالای جراحی در بخش خصوصی بیمه تکمیلی نیز نتوانست رضایتمندی 10 درصدی جامعه هدف را کسب کند.

شیری به راهکارهای موجود برای حل این مشکل اشاره کرد و گفت:دولت باید مساعدت بیشتری داشته باشد و سهم بیشتری از بیمه را تقبل کند تا بیماران بازنشسته مجبور نباشند برای درمان به مراکز خصوصی مراجعه کنند .

وی افزود:همچنین پیشنهاد می شود کلینیک های تخصصی و فوق تخصصی یک روز از هفته را به درمان بازنشسته ها اختصاص دهند تا با ارائه این خدمات هم شان آنها حفظ شود و هم بنیه مالی بازنشستگان قوی شود.

وی تعداد بازنشستگان کلیه دستگاه های اجرایی استان خوزستان را 54 هزار و 431 نفر عنوان کرد و افزود:مردان 75درصد این جمعیت را شامل می شوند.

به گزارش ایرنا شیری همچنین گفت:بازنشستگان دزفول با پنج هزار و 631 نفر 10 درصد جمعیت بازنشستگان خوزستان را شامل می شوند که از این تعداد چهار هزار نفر معادل 71 درصد بازنشستگان آموزش و پرورش می باشند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار