شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۲۷۹۹
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۰
باشگاه فولاد خوزستان به طرز عجیبی در رابطه با پرونده‌‎‎های مربوط به قراردادهای ارنست ان‎فور و سروش رفیعی سکوت کرده است.
شوشان : به گزارش خوزستان اسپورت، در حالی که هواداران فولاد خوزستان همه روزه پیگیر اخبار مربوط به وضعیت قراردادهای ارنست ان‎فور و سروش رفیعی با باشگاه فولاد هستند، این باشگاه هیچ‎گونه توضیح قانع‎کننده‎ای که همراه با مدارک و مستندات باشد، به هواداران خوزستانی ارائه نمی‎کند. 

جالب‎تر اینکه باشگاه فولاد هرگونه اظهارنظر سرمربی فولاد در رابطه با این دو بازیکن را نیز سانسور می‎کند. به‎عنوان مثال، نعیم سعداوی امروز در مصاحبه‎ای در رابطه با وضعیت ارنست ان‎فور توضیحاتی ارائه کرد و در خصوص قرارداد سروش رفیعی نیز گفت که اظهارنظر درباره این موضوع در حیطه وظایف باشگاه فولاد است.

باشگاه فولاد خوزستان اما دو پاراگراف آخر مصاحبه‎ی نعیم سعداوی که مربوط به ارنست ان‎فور و سروش رفیعی بوده را سانسور کرده و  مابقی مطلب را روی خروجی سایت باشگاه قرار داده است!

در عین حال، باشگاه فولاد خوزستان تاکنون هیچ توضیحی در خصوص صحت یا سقم بکارگیری یک واسطه نقل‎وانتقالات در این باشگاه و معرفی وی به‎عنوان نماینده باشگاه فولاد خوزستان ارائه نکرده است تا ابهامات موجود در این زمینه برطرف شود.

همانگونه که پیشتر ذکر شد، قوانین جاری فوتبال ایران تأکید می‎کند که یک کارگزار به هیچ عنوان نباید اشتغال رسمی، قراردادی، مشاوره‌ای، پاره وقت، تمام وقت یا عضویت در فدراسیون‌های ورزشی، هیات‌های استانی و باشگاه‌های فوتبال کشور را داشته باشد و بکارگیری ایجنت‎های بازیکنان فوتبال از سوی باشگاه‎ها ممنوع است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار