اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۲۸۱۹
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۲
شوشان: تفاهم‌نامه همکاری میان ستاد امر به معروف و نهی از منکر و اداره کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان با هدف توسعه و ترویج این فریضه‌ی الهی امضا شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان، تفاهم‌نامه همکاری ستاد امر به معروف و نهی از منکر و اداره کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان، به‌منظور توسعه و ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر امضا شده است.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان در مراسم امضا این تفاهم‌نامه گفت: امر به معروف و نهی از منکر فریضه‌ای الهی است که نمی‌توان آن را تنها با نگاه اداری دنبال کرد بلکه آن را به‌عنوان یک تکلیف دینی می‌بایست در تمامی ابعاد زندگی احیا نمود.

غلامرضا شنبدی تصریح کرد: در کانون نگاه به امر به معروف و نهی از منکر اداری نیست بلکه به شکل یک فریضه الهی و ارزشی و فراتر از فعالیت اداری برای یکایک کارکنان اهمیت دارد.

وی با تأکید بر اهمیت ویژه این فریضه اظهار داشت: ما در کانون فریضه امر به معروف و نهی از منکر را برای کودکان و نوجوانان در قالب فعالیت‌های فرهنگی، هنری، ادبی، علمی و مذهبی معرفی می‌کنیم و آینده‌سازان ایران اسلامی را به انجام این فریضه تشویق می‌کنیم.

گفتنی است: این تفاهم‌نامه به امضاء غلامرضا شنبدی مدیرکل کانون و حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمد رضی مرعشی فر نماینده رئیس ستاد و معاون سازمان‌ها و ادارات ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان خوزستان رسید.

بهره‌برداری از قابلیت‌ها و امکانات دو طرف در حوزه فعالیت‌های فرهنگی، هنری، ادبی و اسلامی و هدفمندسازی ارتباط ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان با مراکز فرهنگی، تقویت و پرورش حس دینی کودکان و نوجوانان، ارتقاء سطح فعالیت‌های اسلامی و عمق بخشیدن به باورهای دینی از اهداف امضاء این تفاهم‌نامه است.


نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار