شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۲۸۲۵
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۱
هواداران تیم فوتبال فولاد خوزستان چشم انتظار اقدامات مدیران این باشگاه برای بازگرداندن سروش رفیعی به فولاد هستند.

شوشان : به گزارش خوزستان اسپورت، تقریباً همه هواداران فولاد خوزستان از اتفاقاتی که طی لیگ پانزدهم در باشگاه فولاد رخ داد، بااطلاع هستند. اتفاقاتی که باعث شد باشگاه فولاد با وجود بودجه قابل توجه نتواند نتایج مطلوبی کسب کند و به‎جای قرار گرفتن در کورس قهرمانی، به ماندن در لیگ برتر قناعت کند.

این اتفاقات باعث شد تا مدیران شرکت فولاد خوزستان قبل از شروع فصل جدید لیگ برتر فوتبال ایران دست به تغییرات زیادی بزنند و علاوه بر تأکید بر استفاده از نیروهای بومی در کادر فنی و بازیکنان فولاد، ترکیب جدیدی را برای هیئت مدیره این باشگاه تعریف کنند تا این باشگاه در مسیری متفاوت از سال قبل حرکت کند.

در همین راستا، با وجودی که تیم فولاد خوزستان نتوانست در دو بازی خانگی ابتدای فصل جدید نتیجه خوبی بگیرد، هواداران این تیم به‎دلیل سالم‎سازی و سیاست شفاف کادر فنی و هیئت مدیره فولاد، پای این تیم ایستاده‎ و حمایت خود را از فولاد اعلام کرده‎اند.

از دیروز اما اخبار نگران کننده‎ای در رابطه با تیم فولاد خوزستان منتشر شد که امروز بخشی از آن به واقعیت پیوست. نکته قابل تأمل اینست که این اتفاقات توسط یک جریان خاص در تهران برنامه‎ریزی شده و در حال اجراست. جریانی مخرب که همزمان با پیش بردن نقشه‎ی طراحی شده، اطلاعات غلطی را از طریق تریبون رسانه‎ای خود به هواداران فولاد ارائه و ادعا می‎کند اتفاقات اخیر در تیم فولاد ربطی به‎هم ندارد!

این در حالیست که جزئیات نقشه‎ی طراحی شده توسط این جریان خاص، از ظهر روز گذشته فاش شده است و اکثریت هواداران فولاد خوزستان از آن اطلاع پیدا کرده‎‎اند. نقشه‎ای که آخرین و مهم‎ترین قسمت آن به جدا کردن سروش رفیعی از فولاد در نیم‎فصل لیگ شانزدهم و انتقال این بازیکن به یک باشگاه دیگر مربوط می‎شود.

طبیعی است که طراحان این سناریوی شوم علیه تیم فولاد خوزستان، فعلاً همه چیز را انکار کنند و با دادن آدرس‎های غلط سعی در فریب هواداران فولاد خوزستان تا رسیدن به نیم‎فصل داشته باشند، اما به‎نظر می‎رسد که این فریب‎کاری چندان دوام نداشته باشد، چرا که امروز نیمی از واقعیت آشکار شد و نیمی دیگر از آن نیز ملموس است.

در چنین شرایطی، انتظار می‎رود که مدیرعامل و سرپرست تیم فولاد خوزستان برای جلوگیری از اجرای بخش پایانی سناریوی طراحی شده توسط این جریان مخرب فوتبال ایران وارد عمل شوند و راهکارهای لازم برای ممانعت از جدا کردن سروش رفیعی از فولاد خوزستان را اتخاذ کنند، چرا که از یک‎طرف سرمربی تیم فولاد تأکید ویژه‎ای برای بازگشت این بازیکن به فولاد دارد و از طرف
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار