اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۲۸۳۹
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۴
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی هندیجان گفت: به مناسبت هفته دفاع مقدس نمایشگاه عکس و شب‌شعر در سالن خلیج‌فارس اداره ارشاد برای شرکت و بازدید علاقه‌مندان دایر است.

حسین پور دوست علی در گفت‌وگو با خبرنگار ما در بندر هندیجان، اظهار داشت: به مناسبت هفته گرامیداشت دفاع مقدس از ۸ سال نبرد رزمندگان اسلام علیه کفر و استکبار و در جهت انتقال فرهنگ غنی و انقلابی جبهه‌ها به جوانان و نسل امروز، شب‌شعر دفاع مقدس سه‌شنبه 6/7/95 ساعت ۲۰ در سالن خلیج‌فارس برگزار می‌گردد.

وی افزود: ما باید بتوانیم با اقدامات صحیح و برنامه‌ریزی قبلی و سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلف ازجمله هنری، فرهنگی، اجتماعی سیاسی و دیگر بخش‌ها با تأمین هزینه‌های مالی موردنیاز، جوانان و نوجوانان نسل امروز کشور را با روحیات و سبک‌های معنوی جبهه‌های نبرد با دشمنان آشنا و تقویت کنیم.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی هندیجان بیان کرد: با شعار دادن و هیاهوهای بدون عمل نمی‌توان فرهنگ شهادت، ایثار، حماسه‌های کربلای معلی و دفاع مقدس را به نسل جوان منتقل کرد.

وی گفت: برای اینکه جامعه ما انقلابی حرکت کند باید برنامه‌ریزی‌های زیادی انجام دهیم و سرمایه‌گذاری مالی داشته باشیم تا بتوان به‌مرورزمان دستاوردها و نتایج آن را مشاهده کنیم.
پور دوستعلی عنوان کرد: به مناسبِ هفته دفاع مقدس این اداره در سالن اجتماعات نمایشگاه عکس از رشادت‌های رزمندگان برای بازدید عموم از اول هفته تا پایان هفته دیگر دایر است.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار