حتما و قطعا و عرفا (و از این نوع کلمه های پر از قافیه!) ضرب المثل هر دم از این باغ بری می رسد را بارها و در مکان های مختلف شنیده اید، اما این بار خود سوژه سراغ خبرنگار شوشان رفته، بدون اینکه خبرنگار ما در جریان باشد یا بخواهد پیگیری کند! "> برنج های نمایشگاهی و مهمانی ناخوانده به نام کِرم!
شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۲۸۶
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۱ - ۱۱:۱۸

حتما و قطعا و عرفا (و از این نوع کلمه های پر از قافیه!) ضرب المثل هر دم از این باغ بری می رسد را بارها و در مکان های مختلف شنیده اید، اما این بار خود سوژه سراغ خبرنگار شوشان رفته، بدون اینکه خبرنگار ما در جریان باشد یا بخواهد پیگیری کند!

شوشان: حتما و قطعا و عرفا (و از این نوع کلمه های پر از قافیه!) ضرب المثل هر دم از این باغ بری می رسد را بارها و در مکان های مختلف شنیده اید، اما این بار خود سوژه سراغ خبرنگار شوشان رفته، بدون اینکه خبرنگار ما در جریان باشد یا بخواهد پیگیری کند!

ماجرا از این قرار است که درست قبل از ماه مبارک رمضان و برای تامین ارزاق عمومی مورد نیاز مردم شرکت نمایشگاه ها ... در اقدامی پسندیده و ارزشی با همین منظور نمایشگاهی را برای تامین نیازهای شهروندان برپا می کند و تا دل تان بخواهد با استقبال مردم مواجه می شود. اما خبرنگار ذره بین که برای تهیه برنج های ایرانی نیم دانه به این نمایشگاه مراجعه کرده بود، تقریبا با قیمتی 2 تا 3 هزار تومان کمتر در هر گونی نسبت به بازار این برنج ها را تهیه و به فامیل، دوست و همسایه این موضوع را خبر می دهد حالا شرمنده همه آنها شده است! به این دلیل که تمامی برنج های فوق کرم زده بودند و این کرم ها مشغول خوردن برنج ها شده اند!

حال جای سوال این جا است که آیا مسئولین بهداشت و یا نمایشگاه بر نحوه توزیع و فروش ارزاق عمومی مورد نیاز مردم کنترل دارند؟ و اینکه وقتی استقبال کنندگان از نمایشگاه افراد متوسط جامعه به دلیل پایین بودن قیمت ها هستند، باید با اجناسی کم کیفیت رو به رو شوند و در صورت سفارش این اجناس به دوستان و نزدیکان خود مجبور شوند کلمه «شرمنده» را بر زبان بیاورند.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار