اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۲۹۰۵
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۹
استاندار خوزستان گفت: ورزشکاران با افتخارآفرینی در عرصه های بین المللی، ادامه دهنده راه پدران خود در دوران جنگ تحمیلی هستند.
 غلامرضا شریعتی در آیین تجلیل از المپیکی‌ها و پارالمپیکی‌ها و همچنین قهرمانان آسیایی و جهانی که امروز (چهارشنبه) در استانداری خوزستان برگزار شد، اظهار کرد: خداوند را سپاسگزارم که فرزندان این مرز و بوم، دختران و پسران آن قهرمانان عرصه‌های ملی و بین‌المللی هستند. در سالهایی که جنگ به کشور تحمیل شد و دفاع مقدس شکل گرفت، در آن عرصه قهرمانی‌ها و دلاوری‌ها و شجاعت ها به ظهور و بروز رسید و امروز نیز در عرصه‌های بین‌المللی فرزندان آنها در عرصه‌های ورزشی باز هم آن راه را ادامه می‌دهند و پرچم سرافراز جمهوری اسلامی را برافراشته‌اند.
 
وی خاطرنشان کرد: این فرزندان راه آنها را که هدفشان بالا بردن پرچم جمهوری اسلامی در دنیا بوده را در این عرصه و در این مقطع که وظیفه آنها است، به انجام رساندند؛ به تعبیری در زمان‌ها و مکان‌های مختلف هر کسی وظیفه‌ای بر گردنش جهت افتخارآفرینی برای ایران بوده و باعث افتخار برای میهن عزیزمان ایران شده است.

 در این آیین از 89 ورزشکار و مربی که موفق به افتخارآفرینی در عرصه‌های المپیک، پارالمپیک و رقابت‌های جهانی و آسیایی شده بودند، تجلیل شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار