شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۲۹۷۴
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۵
بیانیه حزب اعتدال و توسعه شهرستان آبادان/ تقسیم ادارات و مدیریت جزیره ای در دوره گذشته /اعمال فشارهای سیاسی جهت نصب اشخاص مورد نظر/ لزوم استفاده از نخبگان / پرهیز از اعمال فشار بر آموزش و پرورش
حزب اعتدال و توسعه شهرستان آبادان در بیانیه ای خواستار عدم اعمال فشار بر آموزش و پرورش از سوی نمایندگان و عدم دخالت در انتصاب مدیران شد.
شوشان: حزب اعتدال و توسعه شهرستان آبادان در بیانیه ای خواستار عدم اعمال فشار بر آموزش و پرورش از سوی نمایندگان و عدم دخالت در انتصاب مدیران شد. در این بیانیه که نسخه ای از آن به شوشان ارسال شده آمده است: 

1 - وظایف  نمایندگان مجلس شورای اسلامی طبق قانون اساسی قانون گذاری ٬ نظارت و پیگیری در حوزه مسئولیت نمایندگی ٬ تعامل سازنده با دولت ٬پرهیز از اختلاف و تضعیف دیگر قوا٬ تاکید بر استقلال قوا و عدم دخالت در حوزه عملکرد مدیران دولتی است .

۲- وظایف ثانوی نمایندگان محترم مجلس٬  تلاش برای تقویت مدیران توانمند منطقه ای و چاره جویی برای رفع مشکلات وموانع توسعه ادارات وسازمان هاست .

3 - در دوره های گذشته نمایندگان با تقسیم ادارات و مدیریت جزیره ای،برخی ادارات و سازمان های دولتی را به نفع یک شخص یا جریان مصادره و نیروهای تحت قیمومیت خود را به کار می گرفتند که چندان نتیجه بخش و مفیدن بود و عموم شهروندان ازا ین رویه ناراضی بودند.

 لذا به نظرمی آید نمایندگان محترم فعلی که در کربلای معلا دست دوستی و صدای همدلی سرداده اند فراتر از جریان سازی و میدان دادن به نیروهای خودی که بعضا تجربه و توان مدیریتی ندارند برای حفظ منافع سازمانی و تقویت شعار وحدت و اتحادبین دولت و ملت که همواره مورد تاکید مقام معظم رهبری بوده و بر اساس پایبندی به اصل شایسته سالاری باسعه صدر بیشتر و تشکیل اتاق فکر قوی تر و کارگروه های مشاوره از همه جریان ها و نخبگان علمی و فرهیخته شهر آبادان و ظرفیت حداکثری فرصت خدمت را برای همه آحاد نیروهای انقلابی فراهم سازند .

۴- آنچه از شروع فعالیت نمایندگان محترم مجلس تاکنون حاصل شده پیگری همگرایانه آنان در سطح ملی و اتحاد برای تامین حقو ق مردم آبادان و سازمان های منطقه ای بوده که درخور تحسین و تقدیر است اما متاسفانه آنچه در رویکرد تغییرات مدیران منطقه ای در برنامه  نمایندگان قرار گرفته متفاوت از شعارهایشان و تا حدود زیادتری دور از وظایف نمایندگی آنان یعنی دخالت مستقیم در ادارات و اعمال فشارهای سیاسی جهت نصب شخص مورد نظر خود بوده است .

۵- آنچه طی ماه های اخیر جهت تغییر مدیریت در آموزش و پرورش و برخی سازمانهای دیگر دنبال شده تاکنون باعث ایجاد فضای  تضعیف همراه با التهاب در تعدادی از ادارات بوده و منجر به ایجاد زمینه دلسردی و کم شدن فرصت خدمت از انسان های کارآمد و شایسته شده است .

 آموزش و پرورش امروز بیش از هر چیز به آرامش ، ثبات و بکارگیری مدیران توانمند و با تجربه با رویکرد وحدت و حمایت همه جانبه دولتمردان و نمایندگان مجلس نیازمنداست لذا توصیه و تاکید آن است که در  سال تحصیلی به دور از شرایط احساسی و باپرهیز از اعمال فشار بر مدیرکل محترم آموزش وپرورش خوزستان و دخالت در قوه مجریه به دولتمردان خدمتگزار اجازه بدهند تا با نگاه کارشناسی مدیریت جدید آموزش و پرورش را تعیین و به خدمت منصوب نمایند.

۶- حزب اعتدال و توسعه آبادان اعتقاد دارد که تعیین مدیریت جدید صرفا بر اساس اصل کارآمدی و توانمندی با تعیین مصادیق آن از طریق مدیران مدارس ، نخبگان و پیشکسوتان آموزش و پرورش آبادان  صورت بپذیرد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار