شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۲۹۹۴
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۳
 سرمربی تیم استقلال خوزستان گفت: تیم ما اگر چه با شکست برابر نفت و گاز گچساران از رقابت های جام حذفی کنار رفت اما این شکست برای ما پایان راه نیست چرا که تمام تمرکز خود را بر روی دفاع از عنوان قهرمانی در لیگ گذاشته ایم.

سیروس پورموسوی جمعه شب پس از بازی تیمش برابر نفت و گاز گچساران در چارچوب رقابت های جام حذفی کشور در جمع خبرنگاران اظهارکرد: تیم ما در این بازی خوب کار کرد اما به رغم شایستگی بازیکنان، از رقابت های جام حذفی کنار رفتیم.

وی افزود: رقابت های حذفی همیشه حساسیت بالایی داشته و یک غفلت از سوی هر تیمی می تواند به حذف آن تیم از رقابت ها منجر شود. سرمربی تیم استقلال خوزستان ادامه داد: تیم ما در تمامی دقایق بازی بر توپ و میدان مسلط بود اما روی یک غافلگیری حریف موفق به گلزنی شد.

وی تصریح کرد: با این وجود تیم ما پس از دریافت گل موقعیت های خوبی برای جبران گل خورده داشت اما بی دقتی بازیکنان مانع گلزنی ما شد.

پورموسوی بیان کرد: این شکست برای تیم ما پایان نیست بلکه تجربه ای برای حضوری موثر در رقابت های لیگ برتر است و امید است بتوانیم در رقابت های لیگ برتر همچنان سیر صعودی خود را تداوم بخشیم.

وی ادامه داد: شرایط بازی ها در برخی مواقع آنگونه که انتظار داریم پیش نمی رود اما تیم ما می تواند بازهم یکی از مدعیان اصلی قهرمانی لیگ باشد.

سرمربی تیم استقلال خوزستان گفت: در بازی برابر نفت و گاز گچساران از بازیکنان جوان تیم بیشتر استفاده کردیم چرا که جوان گرایی نیز یکی دیگر از اهداف اصلی ما به شمار می رود. 

مرحله نخست رقابت های جام حذفی باشگاه های کشور با شرکت 64 تیم برگزار می شود و پس از یک بازی دیگر از این تعداد 32 تیم به مرحله یک شانزدهم نهایی راه می یابند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار