شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۳۰۲۱
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۸

تراکتورسازی با برتری مقابل سیاه جامگان در هفته هفتم به صدرنشینی خود در لیگ برتر ادامه داد. سینا عشوری بازیکن این تیم در خصوص وضعیت شاگردان امیرقلعه نویی صحبت کرد. به نظر این بازیکن، حیف است که تراکتورسازی با این بازیکنان و تماشاگران در مسابقان لیگ قهرمانان آسیا حضور نداشته باشد.

نظر شما در خصوص برد در هفته هفتم لیگ برتر چیست؟

بازی با سیاه جامگان که یکی از تیم‌های خوب لیگ است بازی حساسی بود، تیم خوبی را شکست دادیم، واقعا آنها هم در این بازی خوب کار کردند، اما ما از موقعیت‌هایمان خوب استفاده کردیم و گل اول که در دقیقه خوبی هم به ثمر رسید از لحاظ روحی خیلی به ما کمک کرد.

بازهم لیگ تعطیل شد و البته در این فاصله مسابقات جام حذفی برگزار می‌شود.

تعطیلات برای ما مشکل آفرین است، تا می‌آییم روی غلطک بیفتیم لیگ تعطیل می‌شود و بدن سازی دوباره و دوباره مصدومیت‌های که ایجاد می‌شود، گرچه نباید به عنوان بازیکن در این مورد حرف بزنم اما از این تعطیلات چیزی عاید فوتبال ما نمی‌شود و باید مسئولان فکری به حال این تعطیلات بکنند.

در لیگ برتر صدرنشین هستید و در جام حذفی هم مدعی!

هدفی جز قهرمانی نداریم، در هر دو جام مدعی هستیم و می‌خواهیم به هواداران خودمان قهرمانی را هدیه کنیم، البته راه سخت و دشواری داریم و حریفان سرسختی چون پرسپولیس که آنها هم خوب بازی می‌کنند مقابل ما قراردارند اما به هر حال همه چیز در مسابقات مشخص می‌شود و ما با تمام توان در هر بازی تنها برای سه امتیاز به زمین می‌رویم. اعتقاد دارم حیف است که تراکتور با این بازیکنان در آسیا حضور نداشته باشد و یکی از راه‌های رسیدن به بازی‌های آسیایی قهرمانی در جام حذفی است. در هر دو جام، کار آسانی نداریم ولی دسترسی به کاپ قهرمانی امکانپذیر است.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار