شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۳۰۲۵
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۱
امیررضا واعظ آشتیانی

در هفته گذشته شاهد برخی اتفاقات و مصاحبه‌ها پیرامون باشگاه استقلال بودیم. به نظر می‌رسد در باشگاه استقلال همه چیز فرق می‌کند و رئیس هیات مدیره از وظایف خودش آگاهی ندارد و برای خود مشاور و سخنگو انتخاب می‌کند، با بازیکن و مربی قرارداد امضا و یا سرمربی تیم را اخراج می‌کند که این مساله نشان از بی‌اطلاعی از قوانین تجارت و باشگاهداری از سوی این فرد است. بی‌شک این دخالت‌های بیجا فقط به باشگاه استقلال ضربه می‌زند. البته این مشکلات از آنجا نشات می‌گیرد که جهانیان هیچ سابقه اجرایی ندارد و همین باعث می‌شود که در هیات مدیره استقلال تمامی اعضا در خصوص تمامی مسائل اظهار نظر کنند.

اگر جناب وزیر مصاحبه می‌کند و گلایه‌هایی را مطرح می‌کند باید زودتر به این مسائل می‌رسیدند، متاسفانه یک سری افراد سودجو به وسیله ورزش و مجموعه باشگاه استقلال به همه جا رسیدند و خود وزیر در مورد این افراد گفته است که برخی از در بیرون می‌روند و از پنجره داخل می‌شوند این افراد با شعار استقلال دوستی به فکر تامین منافع خود هستند. باید بگویم که هیات مدیره باشگاه استقلال یک سیستم فرمایشی است زیرا هیچگونه ضابطه و قانونمندی در هیات مدیره این باشگاه وجود ندارد. این هیات مدیره و وزارت ورزش از گذشته تا به امروز باید جوابگوی نهادهای ذی صلاح باشند زیرا باشگاه‌های ما نه جلسه مجمع برگزار می‌کردند و نه به حساب و کتاب باشگاه‌ها می‌رسیدند و دو باشگاه بزرگ کشورمان با بدهی‌های ۱۰۰ و ۷۵ میلیارد تومانی جزو بدهکارترین نهادها در کشور ما هستند و به نظرم این انتقاد به خود افشار زاده نیز وارد است چون تا وقتی که بر سر کار بودند هیچ کدام از این مسائل را مطرح نکرد.

وزیر با صحبت‌های خود علیه افشارزاده، انتصاب خودشان را زیر سوال بردند ایشان باید پاسخگو باشند با چه معیاری نیرو‌های بازنشسته بر سر کار آورده‌اند و افرادی با انرژی و افکاری نو را کنار گذاشتند، اینجا این سوال مطرح می‌شود که جوانگرایی و پرورش مدیران لایق به کجا رسیده است و قطعا افرادی با ۵۰ سال سابقه مدیریتی نمی‌توانند آنچنان اثر بخش باشند. بنده این سوال را از جناب وزیر دارم که چگونه جناب وزیر سه سال به افرادی مثل افشار‌زاده وقت دادند خوشحالم که بالاخره بعد از سه سال به حرف‌های ما رسیدن

برچسب ها: گودرزی ، افشارزاده
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار