اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۳۱۱۸
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۲
دروازه‌بان قشقایی شیراز پس از برتری مقابل پرسپولیس گفت: «شجاع بازی کردیم و از نام پرسپولیس نترسیدیم
شوشان :  یک روز بزرگ برای قشقایی و اسدی بود.ستاره میدان خودش بود و بس.او کار نا تمام قشقایی ها را تمام کرد و دو پنالتی از پرسپولیسی ها گرفت تا رویای یک ایل و یک طایفه را رقم بزند.علی حالا یکی از سمبل های قشقایی است که توانست کاری کند کارستان.دروازه بان کوتاه قامتی که هنوز هم عکس های احمد رضا عابدزاده را به دیوار خانه اش می زند و هنوز هم الگویش عقاب آسیاست.شاید به همین دلیل هم بود که دو بار جهت پنالتی های سرخپوشان را تشخیص داد و با مهار ضربه های کامیابی نیا و زاهدی صعود تیمش به مرحله بعدی رقابت های جام حذفی را رقم زد.

خودش درباره این بازی بازی و اینکه آیا فکرش را می کردند سرخپوشان را شکست دهند می گوید:« بازی خوبی بود و ما خوب بازی کردیم و نتیجه اش را هم گرفتیم. راستش ما فکرش را نمی کردیم که بتوانیم پیروز شویم اما در رختکن یک دل شده بودیم تا شجاعانه بازی کنیم. ما نشان دادیم دست کمی از تیم های لیگ برتری نداریم . حالا داریم طوری بازی می کنیم که به زودی به لیگ برتر صعود کنیم.»

او درباره جو ورزشگاه و شیراز پس از بازی گفت: «دیروز استقبال خوبی از بازی شد و جو فوتبالی خوبی بود. هواداران ما نصف ورزشگاه را پر کرده بودند و نشان دادند علاوه بر ایل خود روی تیم قشقایی هم تعصب دارند. پس از بازی ما در ورزشگاه دور افتخار زدیم و هواداران یک صدا ما را تشویق کردند. پس از بازی هم خیابان چمران شیراز تعطیل شد و همه به جشن و پایکوبی پرداختند.باور کنید یاد بازی ایران و استرالیا افتاده بودم.آخرین بار آن زمان بود که خیابان های شیراز به این اندازه شلوغ شده بود.»

مهدی شیری پس از گل کردن پنالتی‌اش حرفی درگوش دروازه بان قشقایی که و او هم توانست ضربه کامیابی نیا را بگیرد. او در این مورد گفت:« ما در پنالتی ها از  پرسپولیس عقب افتاده بودیم و وقتی آقا مهدی ضربه اش را گل کرد آمد و در گوش من گفت همه در این بازی همه تکلیف شان را انجام دادند و حالا نوبت توست تا خودت را نشان دهی. خدا را شکر توانستم پنالتی را بگیرم و تیم را در کورس نگه دارم.»

اما وقتی اسدی دو پنالتی پرسپولیسی ها را مهار کرد خیلی ها ناخودآگاه یاد عابدزاده افتادند.وقتی به او در این مورد گفتیم این واکنش را نشان داد:«من کجا و عابدزاده کجا.البته ایشان الگوی من هستند و هنوز هم عکس های عقاب آسیا روی دیوار اتاقم هست.واقعا مردم به من لطف داشته اند که چنین قیاسی را کرده اند.»

اسدی درباره شرایط این تیم در لیگ دسته دو اینکه چقدر به صعود به لیگ آزادگان فکر می کنند گفت:« ما در حال حاضر با صدر جدول سه امتیاز فاصله داریم و یکی از تیم های کاندیدای صعود هستیم. بازیکنان خوبی داریم که سابقه بازی در لیگ یک و لیگ برتر را دارند. امیدوارم بتوانیم با صعود به لیگ برتر شادی را دوباره به شیراز بیاوریم.»
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار