به زودی اخطار سوم و به نوعی آخرین اخطار از سوی شهرداری کلانشهر اهواز به آن دسته از بنکدارانی که تاکنون اقدام به انتقال و خروج انبارهای خود از هسته مرکزی شهر اهواز نکرده اند ابلاغ خواهد شد "> آخرین وعده شهردار برای انتقال بنکداران
شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۳۱۲
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۱ - ۰۷:۵۴

به زودی اخطار سوم و به نوعی آخرین اخطار از سوی شهرداری کلانشهر اهواز به آن دسته از بنکدارانی که تاکنون اقدام به انتقال و خروج انبارهای خود از هسته مرکزی شهر اهواز نکرده اند ابلاغ خواهد شد

شهردار اهواز در خصوص آخرین وضعیت پروژه طولانی انتقال بنکداران هسته مرکزی شهر اهواز که مدت هاست اعتراض هایی بسیاری از شهروندان اهوازی به ویژه ساکنان این مناطق را برانگیخته است در برنامه موج مثبت صدای خوزستان گفت: به زودی اخطار سوم و به نوعی آخرین اخطار از سوی شهرداری کلانشهر اهواز به آن دسته از بنکدارانی که تاکنون اقدام به انتقال و خروج انبارهای خود از هسته مرکزی شهر اهواز نکرده اند ابلاغ خواهد شد .

منصور کتانباف آخرین فرصت بنکداران برای انتقال انبارهای خود از هسته مرکزی شهر اهواز را 15 دی ماه عنوان کرده و گفته :بنکدران هسته مرکزی شهر اهواز تنها می توانند از محل های فعلی خود در این منطقه به عنوان دفتر و نمایشگاه استفاده کنند اما انبارهای آنها می بایست به مکان های مناسبی که ترافیک زا نباشند انتقال یابد. شهردار اهواز در خصوص پیامدهای عدم اجرای آخرین اخطار صورت گرفته به بنکداران هسته مرکزی شهر اهواز ضمن عذرخواهی از شهروندان ساکن این مناطق شهر اهواز بدلیل مقاومت های صورت گرفته توسط بنکداران در این خصوص گفت:تمام سعی و تلاش شهرداری اهواز این است که به ماموریت ها و وظایف محوله خود به خوبی عمل کند به طوری که به اقتصاد شهری نیز آسیب وارد نشود اما متاسفانه برخی از بنکدران هسته مرکزی شهر علیرغم اینکه از قشر متدین و متعهد جامعه شهری هستند اما به تعهدات خود عمل نکردند. البته شهرداری اهواز در این بازه زمانی طبق کمیسون بند 20 ماده 55 به 123 واحد بنکداری اخطاریه های لازم در این خصوص ابلاغ کرده است.

شهردار اهواز ابلاغ اخطار سوم را اتمام حجت شهرداری اهواز و آخرین فرصت بنکدران هسته مرکزی شهر برای انتقال انبارهای خود از این منطقه عنوان کرد و گفت: 15 روز پس از ابلاغ اخطار سوم با بنکداران خاطی که به اخطار سوم شهرداری اهواز توجهی نکنند طبق قانون برخورد خواهد شد و ضمن جلوگیری از انتقال کالای خود به هسته مرکزی شهر ، طبق قانون درب واحدهای بنکداری آنها پلمپ خواهد شد. عضو شورای ترافیک استان خوزستان و کلانشهر اهواز اظهار امیدواری کرد که بنکداران برای رفاه حال شهروندان و مصالح کلانشهر اهواز در این خصوص با شهرداری اهواز همکاری لازم را داشته باشند. کتانباف در خصوص آن دسته از بنکدارانی که تاکنون به عضویت اتحادیه بنکداران شهر اهواز در نیامده انند نیز گفت: بنکدارانی که عضو اتحادیه نیستند طبق قوانین موضوعه، اتحادیه بنکداران موظف است در خصوص پلمپ این واحدها اقدام لازم را انجام دهد اما متاسفانه این اتحادیه تاکنون در این زمینه اقدامی را صورت نداده است! وی ادامه داد: کار انتقال بنکداران عضو اتحادیه از وظایف شهرداری اهواز است که با ابلاغ کمیسیون بند 20 ماده 55 قانون شهرداری ها و پایان زمان فرصت اعلام شده این مهم انجام خواهد شد.

شهردار اهواز از کاهش قابل توجه میزان ورود کامیون های بنکداران به هسته مرکزی شهر اهواز اشاره کرد و گفت: در این زمینه جادارد از پلس راهور کلانشهر اهواز بدلیل همکاری مناسبی که با شهرداری اهواز داشتند تشکر کنم.شهردار کتانباف خواستار تداوم اعمال قانون در خصوص ممانعت کامیون های بنکداران از سوی پلیس راهور اهواز به هسته مرکزی شهر شده و وعده پلمپ واحدهای بنکدار خاطی و حل مشکل انتقال بنکدران تا حداکثر 15 دیماه سال جاری را داد .شهردار در پایان این گفتگو با صدای مرکز خوزستان گفته: بعد از انقضای این بازه زمانی دیگر هیچگونه تجدید نظری در اجرای موضوع پلمپ بنکداران هسته مرکزی شهر اهواز به آنها داده نخواهد شد. وی یادآور شد : پس از انتقال بنکداران از هسته مرکزی شهر انها تنها می توانند از محل فعلی خود برای دفتر کار و یا نمایشگاه استفاده کنند و شهرداری مانع از کسب و کار آنها در این حیطه نخواهد شد. بر این اساس شهروندان اهوازی بار دیگر به مانند وعده های قبلی مسئولان شهری چاره ای جز انتظار اجرای آخرین وعده مدیریت شهری اهواز ندارند. پس ما هم همراه آنان تقویم جلالی و شاید میلادی را رصد می کنیم تا ببینیم و تعریف کنیم که به نوعی آیا بنکداران هسته مرکزی شهر اهواز قصد دارند همانند سنوات گذشته زمستان 91 را در این منطقه به بهار برساند و یا به محلی که سال هاست برای آنان تعبیه شده است کوچ می کنند و یا منتقل داده می شوند. گذشت زمان پاسخگویی خوبی برای این مساله خواهد بود.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار