شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۳۱۵۷
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۶
ایران با این پیروزی موفق شد برای اولین بار به رتبه سوم جهان دست پیدا کند. بهترین رتبه ای که در رقابت های جهانی برای یک تیم ملی ایرانی به دست آمده است.
تیم ملی فوتسال ایران به مقام سوم جهان رسید. در بازی رده بندی جام جهانی فوتسال که شنبه شب برگزار شد . تیم ملی ایران موفق شد پرتغال را شکست دهد و سوم جهان شود. 

تیم ملی فوتسال ایران سوم جهان شد

به گزارش عصرایران ، شاگردان ناظم الشریعه که در دیدار نیمه نهایی مقابل روسیه و در دقایق آخر بازی را از دست داده بودند در این دیدار مقابل پرتغالی قرار گرفتند که بازی نیمه نهایی را 5-2 به آرژانتین باخته و به این دیدار آمده بود. 

تیم ملی فوتسال ایران سوم جهان شد

بازیکنان تیم ملی ایران در این بازی نمایش بسیار خوبی ارائه دادند و در حالی که شایسته پیروزی بودند به آن دست پیدا کردند. 

ایران در نیمه اول مانند پرتغال بسیار محتاط بود بازی ای که هم ایران در آن مسلط نشان می داد و هم پرتغال نمایش خوبی داشت. 

تیم ملی فوتسال ایران سوم جهان شد

دو تیم که به بازی مالکانه در زمین عادت دارند در نیمه اول موقعیت هایی برای گل زدن داشتند اما در نهایت بازی با نتیجه صفر صفر در نیمه اول به پایان رسید. 

در نیمه دوم و بلافاصله پس از شروع پرتغال دو گل به ثمر رساند و بازی را پیش افتاد. یک دقیقه و دوگل حاصل تلاش پرتغالی ها بود و بازی در همان ابتدای نیمه دوم شکل متفاوتی به خود گرفت. 

ایران چند دقیقه بعد با اخراج سنگ سفیدی 4 نفره شد و البته توانست بدون گل خورده زمان دو دقیقه را به پایان برساند. پس از بازیکن ایران نوبت بازیکن پرتغال بود که اخراج شود. اخراجی که سبب شد ایران به گل اول برسد. 

تیم ملی فوتسال ایران سوم جهان شد

شاگردان ناظم الشریعه پس ازاین گل فشار زیادی به پرتغال آوردند و تقریبا مالک تمام دقایق بازی بودند. بازی مالکانه ایران و خطای ششم پرتغالی ها ایران را به گل مساوی در دقایق انتهایی کرد. 

تیم ملی فوتسال ایران سوم جهان شد

بازی 2-2 مساوی شد و در ضربات پنالتی ایران موفق شد برنده شود. ایرانی ها 2 ضربه به تیر دروازه زدند و دروازه بان دوم ایران دو توپ را گرفت و یکی به تیر خورد که در نهایت به پیروزی ایران مقام سوم در جام جهانی منجر شد. 

تیم ملی فوتسال ایران سوم جهان شد

ایران با این پیروزی موفق شد برای اولین بار به رتبه سوم جهان دست پیدا کند. بهترین رتبه ای که در رقابت های جهانی برای یک تیم ملی ایرانی به دست آمده است. ایران پیش از این به نیمه نهایی مسابقات رسیده بود اما مسابقات جهانی پس از ان دوره تغییرات بسیار زیادی کرده است و رسما این موفقیت درجه یک به حساب می آید. 

برچسب ها: تیم ملی فوتسال
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار