شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۳۱۸۷
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۷
نماینده مردم اهواز، باوی ،کارون و حمیدیه در مجلس شورای اسلامی گفت: متاسفانه عزم جدی و برنامه خاصی برای حل مشکل پدیده گرد و غبار در استان انجام نگرفته است.

 همایون یوسفی شنبه با حضور در خبرگزاری جمهوری اسلامی استان خوزستان در نشست خبری با اشاره به عمکلرد مسئولان در حل مشکل گرد و غبار در استان بیان کرد: متاسفانه در کشور سیاست قاطعی برای مقوله محیط زیست وجود ندارد و یکی از بزرگترین تهدیدات آینده کشور مشکل زیست محیطی است.

وی گفت: نمایندگان مردم خوزستان در مجلس شورای اسلامی کارگروهی را برای مشکلات زیست محیطی و به ویژه گرد و غبار تشکیل داده اند و مستنداتی در مورد مشکل گرد و غباردر استان توسط این کارگروه تهیه شده است.

نماینده مردم اهواز، باوی ،کارون و حمیدیه در مجلس شورای اسلامی در ادامه اضافه کرد: با رئیس سازمان محیط زیست کشور در خصوص این مستندات صحبت شده است و قرار است دیدار مجددی را با وی در این زمینه انجام دهیم تا به جمع بندی نهائی برسیم.

یوسفی عنوان کرد: در گذشته در بحث گرد و غبار کارهای غیر منسجم و غیر علمی انجام شده است که نمایندگان مجلس شورای اسلامی در تلاش هستند از تکرار این رویه با بحثهای نظارتی جلوگیری کنند.

وی افزود: نحوه عملکرد گذشته برای حل مشکل گرد و غبار به شدت پیگیری می شود تا منابع مالی که در این راه خرج شده است مورد بررسی قرار گیرد و همچنین علت کم اختصاص دادن منابع مالی در این زمینه نیز بررسی خواهد شد.

یوسفی بیان کرد: صحبت ها و پیگیری هایی که در گذشته در بحث محیط زیست و مشکل گرد و غبار انجام گرفته غیرعلمی و غیر منسجم بوده است که با مستنداتی که در این زمینه تهیه شده است با همکاری نمایندگان مردم خوزستان در مجلس شورای اسلامی این مشکل را پیگیری خواهیم کرد.

برچسب ها: گرد و غبار ، خوزستان
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار