شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۳۲۰۹
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۸
شکوفایی تیم جوانان فولاد خوزستان در بازی‌های آینده
با توجه به آمادگی تیم جوانان فولاد خوزستان و کسب ۳ امتیاز مسابقه خود در هفته دوم، در هفته‌های آینده شاهد نتایخ خیلی خوب از این تیم خواهیم بود...
شوشان : به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، لیگ برتر جوانان باشگاه‌های فوتبال ایران با حضور 12 تیم از نقاط مختلف کشور از روز دوشنبه 8 شهریور آغاز شد و تا کنون 5 هفته از آن به پایان رسید.

یکی از تیم‌های شرکت کننده در لیگ برتر جوانان باشگاه‌های فوتبال ایران تیم جوانان فولاد خوزستان است که در 2 بازی انجام شده‌اش خوب ظاهر شد.

سید بهنام بازرگان، مهرداد پور ابولقاسم، مهدی سویلمی، یوسف کی‌شمس، دانیال مومنی، احمدرضا جلالی، علی ستاوی، علی حسین ایزدی،  محمد جای مند، سید عبدالله شبانی، مجتبی بیاور، بهزاد دودانگه، علیرضا سواری، محمد رضا گلی، مرتضی فرهانی راد، علیرضا شهرویی، سید محمد احمدپور، علی رستمی، مهرداد توفیقیان، علی عالی‌نژاد، علی غلامزاده گماری، عبدالله بهمنی و  امید صید آلی لیر، بازیکنان تیم جوانان فولاد خوزستان هستند.

همچنین سعید آلبوعشیره (سرپرست)، حیدر حیدری (سرمربی)، محمد خمیسی و مسلم زنگنه (مربی)، سهراب سعیدی‌پور (پزشکیار)، رضا دشت‌بزرگ (تدارکات) نیز به عنوان کادر فنی تیم جوانان فولاد خوزستان فعالیت دارند.

در هفته نخست این بازی‌ها تیم فولاد خوزستان در روز سه شنبه 9 شهریور ماه مقابل تیم ذوب آهن اصفهان به میدان رفت که خوب بازی کرد ولی نتوانست نتیجه مطلوب خود را به دست آورد.

در این بازی 3 گل از خط دروازه‌های 2 تیم عبور کرد که 2 گل آن توسط بازیکنان تیم جوانان ذوب آهن اصفهان زده شد و یک گل نیز فولاد خوزستان به حریف زد.

در دیدار تیم فولاد خوزستان با حریف اصفهانی، سجاد گنجویی 2 گل برای تیم ذوب آهن به ثمر رساند و تک گل فولادمردان خوزستانی در هفته نخست لیگ برتر جوانان باشگاه‌های فوتبال ایران را نیز یوسف کی‌شمس به ثمر رساند.

در این دیدار با اینکه تیم جوانان فولاد خوزستان امتیازی کسب نکرد ولی در جایگاه یازدهم جدول لیگ برتر جوانان  و بالاتر از چند تیم دیگر قرار گرفت.

اما در هفته دوم لیگ برتر جوانان تیم فولاد خوزستان در روز شنبه 13 شهریور ماه از ساعت 18:15 دقیقه در زمین اختصاصی فولاد خوزستان به مصاف گل‌گهر سیرجان رفت و یک بازی تماشایی از خود نشان داد و توانست شکست هفته نخست را مقتدرانه جبران کند.

در این بازی تیم فولاد خوزستان با درخشش بازیکنانش در مقابل تیم گل‌گهر سیرجان توانست حریفش را در هفته دوم لیگ جوانان شکست دهد و امتیاز کامل بازی را به نام خود به ثبت برساند.

در این دیدار 4 گل از خط دروازه‌های دو تیم گذشت که 3 گل آن از سوی بازیکنان تیم جوانان فولاد خوزستان به ثمر رسید و یک گل آن نیز توسط گل‌گهر سیرجان زده شد.

تیم جوانان فولاد خوزستان

در این بازی پر گل، گل‌های فولاد خوزستان توسط بهنام بازرگان، علی حسینی ایزدی  و مهدی سویلمی وارد دروازه حریف شدند و تک گل به ثمر رسیده گل‌گهر سیرجان نیز از سوی مهدی دیانی از خط دروازه فولادمردان خوزستانی گذشت.

با این برد و کسب سه امتیاز تیم جوانان فولاد خوزستان بعد از سپاهان، نفت اهواز، ذوب‌آهن اصفهان و البدر بندر کنگ در جایگاه پنجم جدول مسابقات لیگ برتر جوانان قرار گرفت.

قرار بود در غالب هفته سوم لیگ برتر جوانان تیم فولاد خوزستان مقابل البدر بندر کنگ به میدان برود که به دلیل حضور تیم فولاد در تورنمنت ژاپن این بازی لغو و به زمان دیگری موکول شد، همچنین دیدار هفته چهارم فولادمردان خوزستانی مقابل تراکتورسازی تبریز نیز به همین دلیل انجام نشد.

با این که دیدارهای فولادمردان خوزستانی در هفته‌های سوم و چهارم لیگ برتر جوانان لغو شد و امتیازی برای این تیم به ثبت نرسید ولی این تیم در پایان هفته چهارم در جایگاه نهم جدول و بالاتر از تیم‌های گل‌گهر سیرجان، نفت آبادان و ترکتورسازی تبریز قرار گرفت.

همچنین دیدار تیم جوانان فولاد خوزستان مقابل شاهین شهرداری بوشهر در هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر جوانان به دلیل همراهی 4 بازیکن فولادمردان خوزستانی با تیم ملی جوانان لغو شد و در زمان دیگری برگزار می‌شود که هنوز تاریخ دقیق آن مشخص نیست.

فولاد خوزستان در رقابت‌های لیگ برتر جوانان تا کنون 3 امتیاز کسب کرده و 3 بازی عقب افتاده دارد ولی با این حال تفاضل گل این تیم یک است و نسبت به برخی از تیم‌های حاضر در این مسابقات وضعیت مطلوب‌تر و بهتری از نظر گل زده دارد.

با توجه به آمادگی تیم جوانان فولاد خوزستان و کسب 3 امتیاز مسابقه خود در هفته دوم، در هفته‌های آینده شاهد نتایخ خیلی خوب از این تیم خواهیم بود و بازی‌های پیش رو نیز می‌درخشد و برای استان خوزستان مانند گذشته افتخارآفرینی می‌کند.

گزارش از حسین یزدی
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار