شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۳۲۲
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۱ - ۰۸:۲۷

يك كارآفرين برتر گفت: متاسفانه شهرداري‌ها همكاري زيادي با كارآفرينان ندارند و تنها طرح‌هاي روزانه مدنظرشان است و آنچنان آينده‌نگري نمي‌كنند.

محمدرضا جهانيان اظهاركرد: با توجه به وضعيت بازار و گراني‌هاي اخير انتظار مي‌رود كه شهرداري در خصوص هزينه تبليغات و نصب بنر به كارآفرينان تخفيف دهد.

وي با اشاره به اين‌كه خدمات‌رساني از طريق اينترنت در استان امري جديد است، افزود: متاسفانه عدم خدمات‌رساني صحيح بعضي از شركت‌هاي اينترنتي موجب عدم اطمينان مردم به اين شيوه از خريد شده و اين موضوع كار ما را با مشكل مواجه كرده است.

مديرعامل شركت خدماتي‌ سان‌اكسين ادامه‌داد: با توجه به عدم اطمينان مردم نسبت به اين نوع از خريد مجبور هستيم فرهنگ‌سازي كنيم اما در شرايط اقتصادي موجود، هزينه‌هاي تبليغاتي براي ما بسيار سنگين است.

وي گفت: در بحث بخش ارايه خدمات با توجه به اين‌كه هزينه سوخت بالا است، ديگر كسي با حقوق 300 و 400 تومان كار نمي‌كند و در اين بخش با مشكل مواجه هستيم.

جهانيان بيان‌كرد: تا آن‌جا كه توانستيم سعي كرديم اطمينان مردم را جلب كنيم و حتي امسال نيز به عنوان كارآفرين برتر شناخته شديم اما متاسفانه ادارات و سازمان‌هاي استان حاضر به همكاري با ما نيستند. آن‌ها بيشتر خريد خود را از شركت‌هاي خدمات‌رسان تهراني و يا خارجي انجام مي‌دهند؛ در حالي كه در صورت استقبال ارگان‌ها از اين شيوه خريد مي‌توانيم حداقل 50 تا 100 نفر را مشغول به‌كار كنيم.

اين كارآفرين برتر سال 91 عنوان‌كرد: اين شيوه خريد سا‌ل‌ها در كشورهاي پيشرفته انجام است اما متاسفانه ما در اين موضوع عقب هستيم. پيش از اين در استان، فروشگاه‌هاي اينترنتي براي خريد ايجاد نشده و تمام خريد از تهران و يا خارج انجام مي‌شد اما در حال حاضر اين طرح در استان رونق خوبي پيدا كرده است. اين شيوه از خريد قطعا، موجب كاهش بار ترافيكي و افزايش اشتغال شده و از رفت و آمد بي‌رويه مردم جلوگيري خواهد كرد.

شركت خدمات رسان اكسين اولين شركت دارنده نماد اعتماد الكترونيك در خوزستان است.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار