شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۳۳۷۸
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۲
در رقابت های فوتسال کارکنان سازمان امور مالیاتی کشور
پنجمین جشنواره فرهنگی ، ورزشی کارکنان سازمان امور مالیاتی کشور که در شهرستان ساری برگزار گردید...



شوشان: پنجمین جشنواره فرهنگی ، ورزشی کارکنان سازمان امور مالیاتی کشور که در شهرستان ساری برگزار گردید، در رشته های تنیس روی میز و فوتسال ، اداره کل امور مالیاتی خوزستان به مقام قهرمانی مسابقات دست یافت .

پنجمین جشنواره فرهنگی ورزشی سازمان امور مالیاتی کشور با حضور 34 تیم از ادارات کل امور مالیاتی استان‌های مختلف کشور در 9 گروه در شهرستان ساری از روز شنبه بیست وهفتم شهریورماه با حضور آقای پاکدل مدیر کل امور اداری و رفاه سازمان متبوع ، برخی مدیران و مسئولان ادارات کل امور مالیاتی آغاز و در روز یکشنبه یازدهم شهریورماه با برگزاری بازی پایانی مسابقه فوتسال بین تیم‌های اداره کل امور مالیاتی استان خوزستان و خراسان رضوی خاتمه یافت و در پایان بازیکنان تیم فوتسال این اداره کل با ضربات پنالتی با نتیجه 3 بر 2 پایان پذیرفت.

در دیدار رده بندی این رقابت ها، تیم های ادارات کل امور مالیاتی استان تهران و گلستان راه یافتند که تیم فوتسال اداره کل امور مالیاتی استان تهران با شکست دادن تیم گلستان به مقام سوم این رقابتها دست یافت.

تیم فوتسال این اداره کل برای رسیدن به مسابقه پایانی با پیروزی و پشت سرگذاشتن تیم‌هایی از استان خراسان جنوبی  – اصفهان – مازندران - اردبیل و تهران به این مهم دست یافت.

لازم به ذکر است آقای شهرام نوروزی مقام قهرمانی در رشته تنیس روی میز  را کسب نمودند. این مسابقات با اهدای جوایز توسط مدیر کل امور اداری و رفاه سازمان امور مالیاتی کشور در روز یکشنبه دهم مهر ماه به کار خود پایان داد.

هاشمی مدیر کل امور مالیاتی خوزستان نیز با اهداء لوح سپاس از سرپرست ،مربی و بازیکنان تیم فوتسال و همچنین آقای شهرام نوروزی که برای پنجمین سال متوالی به مقام قهرمانی در رشته تنیس روی میز را کسب نمودند تقدیر نمود.

در این لوح آمده است ؛ ورزش مهمترین انگیزه توام با کامیابی و نیل به لذت واقعی است ، با سپاس بیکران از حضور صمیمانه وارزشمند شما در پنجمین مسابقات  فرهنگی ورزشی شهدای سازمان امور مالیاتی کشور و کسب رتبه قهرمانی دردو رشته فوتسال و تنیس روی میز در سالی که بفرموده مقام معظم رهبری سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل  نامگذاری گردیده به رسم یادبود این لوح سپاس تقدیم حضورتوانمندتان می گردد از درگاه ایزد منان سلامتی وتوفیق روزافزون شما را خواستارم.



نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار