اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۳۴۱۰
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۴
معاون امنیتی و انتظامی استانداری خوزستان گفت: تهیه روادید برای سفر به عتبات عالیات از سوی زائران ضروری است.

قدرت الله دهقان با بیان اینکه داشتن روادید برای سفر به عتبات الزامی است تصریح کرد: تمامی متقاضیان سفر به عتبات عالیات در ایام محرم و اربعین حسینی باید بر اساس اطلاعیه های ستاد مرکزی اربعین و سازمان حج و زیارت در سامانه سماح ثبت نام کرده و روادید دریافت کنند.

وی افزود: برای سهولت تردد زائران از مرزهای استان خوزستان و جلوگیری از ازدحام جمعیت در پایانه های مرزی امکانات لازم پیش بینی شده و مراکز صدور روادید در استان خوزستان افزایش یافته تا متقاضیان سفر به عتبات عالیات با سرعت بیشتری نسبت به ثبت نام در سامانه و دریافت روادید اقدام کنند.

معاون امنیتی و انتظامی استانداری خوزستان افزود: ساز و کار طراحی شده در سامانه سماح به گونه ای است که متقاضیان با نام نویسی و تعیین دفاتر مجاز سازمان حج و زیارت روند دریافت روادید، بیمه (خدمات پزشکی) و تاریخ اعزام را مطلع خواهند شد.

دهقان با اشاره به اینکه کشور عراق هیچ کدام از زائرین کشور را بدون ویزا نمی پذیرد ادامه داد: متقاضیان در سایت مربوطه ثبت نام کنند تا با آسودگی خاطر از پایانه های مرزی چذابه و شلمچه راهی عتبات شوند.

وی با بیان اینکه در زمینه سفر زائران کربلا تمام تلاش این بود که کار دولتی نشود و بیشتر به شکل مردمی پایدار بماند افزود: تا کنون اقدام خوبی در خصوص تردد زائران ابا عبدالله حسین (ع) صورت گرفته که از دستگاه های مربوطه نیز انتظار می رود اگر مشکلی وجود دارد با بهره گیری از تجربه سال قبل آن را مرتفع کنند.


برچسب ها: کربلا ، روادید
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار