اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۳۴۴۱
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۶
اولین جلسه شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان با ترکیب جدید برگزار شد.

به گزارش ایلنا، دقایقی پیش اولین جلسه شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان با ترکیب جدید برگزار شد.

در این جلسه ۲۰ حزب عضو شورای هماهنگی جبهه اصلاحات و ۴ حزب دیگر اصلاح‌طلب و همچنین ۱۵ نفر از شخصیت‌های ملی و حقیقی جریان اصلاحات شامل مرتضی حاجی، محسن مهرعلیزاده، محمدرضا عارف، حجت‌الاسلام عبدالواحد موسوی‌لاری، مرتضی مبلغ، سید محمود می‌رلوحی، مصطفی معین، سرحدی‌زاده، محمد سلامتی، جعفر توفیقی، بناب، حسین مرعشی، الهه کولایی، محمدجواد حق‌شناس و رسولی حضور داشتند.

همچنین قرار بود در این جلسه ۳ نفر از اعضای فراکسیون امید هم حضور داشته باشند اما چون فراکسیون امید هنوز سه نماینده خود را برای حضور در شورای عالی سیاست‌گذاری مشخص نکرده است نمایندگان فراکسیون در این جلسه حضور نداشتند.

در جلسه امرو ابتدا هیات رئیسه موقت انتخاب شد. و بر این اساس عارف به عنوان رئیس، ظفرقندی رئیس‌دوره‌ای شورای هماهنگی جبهه اصلاحات به عنوان نایب رئیس و ژاله فرامرزیان به عنوان منشی هیات رئیسه با رای دیگر اعضا انتخاب شدند.

در ادامه جلسه امروز عصر همچنین کمیته هفت نفره‌ای به ریاست حسین کمالی مشخص شد تا در جهت تدوین آیین‌نامه برگزاری جلسات شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان اقدام کنند.

در پایان این جلسه هم مقرر شد تا جلسه آینده شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان با ترکیب جدید یکشنبه دو هفته آینده و در تاریخ دوم آبان ماه برگزار شود.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار