شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۳۵۰۸
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۹
شیوه نامه اجرایی ثبت نام و توزیع روادید زائرین حسینی توسط پست خوزستان تدوین شد.

در راستای تفاهم نامه اداره کل پست و حج و زیارت استان خوزستان با موضوع ثبت نام و توزیع روادید زائرین با فرارسیدن ماه محرم و آغاز سفر زائرین به کربلا نشست مشترک مدیران کل پست و حج و زیارت با محوریت برنامه ریزی عملیاتی طرح برگزار شد.

با توجه به اهمیت اجرای مناسب این طرح در استان خوزستان با انجام مذاکرات مستمر و انعقاد تفاهم نامه ، اداره کل پست استان خوزستان به عضویت در ستاد اربعین استان درآمد و جلسات متعددی فی مابین دو سازمان برگزار شد.

در آخرین نشست مشترک مدیران کل پست و حج و زیارت استان خوزستان برنامه ریزی نهایی جهت اجرای مناسب این طرح در سطح استان و ارائه خدمات مطلوب به زائرین توسط پست،راهکارهای تسریع و تسهیل دریافت خدمات برای زائرین وهمکاری های متقابل پست و حج و زیارت به بحث و بررسی گذاشته شد و به اخذ تصمیمات نهایی رسید.

پس از آن جلسه هماهنگی و هم اندیشی دو سازمان با حضور مسئولین و روسای ادارات پست شهرستانهای منتخب و دفاتر حج و زیارت در استان جهت تدوین شیوه نامه اجرایی ثبت نام و توزیع روادید زائرین حسینی در اداره کل حج و زیارت استان برگزار شد.

در این جلسه با نیازسنجی و امکان سنجی ابعاد مختلف اجرای طرح و بررسی تجارب سال گذشته در ادارات پست شهرستانهای مرزی پیش نویس شیوه نامه اجرایی با مشخص نمودن وظایف هر یک از نهادهای مسئول در این طرح تهیه و تدوین شد.

همچنین زمان برگزاری کلاس های آموزشی نحوه ثبت نام زائرین در سامانه سماح برای ادارات پست شهرستانهای منتخب تعیین و تا پایان هفته جاری برگزاری آن به اتمام خواهد رسید.

شایان ذکر است در همین راستا چند جلسه داخلی نیز با حضور مدیرکل، مسئولین،کارشناسان و روسای ادارات پست شهرستان معین در اداره کل پست استان خوزستان تشکیل شده است و تمامی زوایای اجرای طرح به بهترین نحو بررسی و برنامه ریزی شده است.

این طرح از پانزدهم مهرماه جاری در ادارات و دفاتر پستی استان خوزستان آغاز و تا بیست و دوم آبان ماه جاری ادامه خواهد داشت.


برچسب ها: روادید ، پست
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار