شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۳۵۱۷
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۵
تیم خوزستان در مرحله پایانی رقابت‌های قهرمانی بسکتبال جوانان کشور شرکت می کند.
 شهرام پرنیاک، رییس هیات بسکتبال استان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، اظهار کرد: ‌این مرحله از مسابقات 15 و 16 مهرماه به میزبانی مشهد برگزار می‌شود.
 
 وی گفت: ‌در مرحله ضربدری این مسابقات، 15 مهرماه تیم خوزستان به مصاف تیم تهران می رود و نماینده خراسان رضوی هم با تیم اصفهان دیدار می کند. تیم‌های برنده در فینال و تیم‌های بازنده در مرحله رده‌بندی با یکدیگر رقابت خواهند کرد.
 
رییس هیات بسکتبال خوزستان در ادامه با اشاره به نشست با استاندار خوزستان، عنوان کرد:‌ هفته گذشته با دکتر شریعتی نشستی داشتیم که در این جلسه گزارشی از وضعیت بسکتبال استان در کشور و رویدادهای در حال انجام و پیش رو ارائه دادیم.
 
وی خاطرنشان‌کرد: ‌وضعیت حضور باشگاه پتروشیمی بندرامام در مسابقات باشگاه‌های آسیا، وضعیت انصراف باشگاه شهرداری دزفول نماینده سوم استان از مسابقات لیگ برتر کشور، شرایط بسکتبال کلانشهر اهواز و تلاش برای پیگیری حامی مالی جهت تیم‌داری در این شهر و چگونگی جایگاه تیم‌های رده‌های سنی پایه استان در مسابقات کشوری، از اهم موضوعات مورد بحث در این نشست بود.
 
 پرنیاک گفت: استاندار نیز ضمن آرزوی موفقیت برای نمایندگان استان در مسابقات کشوری و برون‌مرزی، ‌از همکاری و تلاش برای مرتفع کردن موانع و مشکلات پیش روی بسکتبال استان، خبر داد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار