شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۳۵۳۴
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۲
مرحله دوم رقابت‌های لیگ نجات غریق خوزستان با قرار گرفتن تیم هیات امیدیه در جایگاه نخست به پایان رسید
شــوشــان : حر حاجیان، رییس هیات نجات‌غریق استان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی  منطقه خوزستان، اظهار کرد: این مسابقات روز گذشته (شنبه) به مناسبت شکست حصر آبادان و گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس به میزبانی آبادان برگزار شد.
 
وی گفت: تیم‌های هیات نجات غریق امیدیه،‌ نفت امیدیه، هیات نجات غریق اهواز الف و ب، استخر شهید بابک معتمد، هیات نجات غریق ماهشهر، هیات نجات غریق خرمشهر، هیات نجات غریق آبادان، شهدای کارگر آبادان، هیات نجات غریق شوشتر، هیات نجات غریق ایذه و هیات نجات غریق بندرامام در این مسابقات حضور داشتند.
 
رییس هیات نجات غریق خوزستان عنوان کرد: در ماده 200 متر با مانع علی شریفی از هیات نجات غریق امیدیه، پدرام مرممضی از هیات نجات غریق آبادان و رهام خسروانی از استخر شهید بابک معتمد به ترتیب در جایگاه‌های اول تا سوم قرار گرفتند.
 
وی ادامه داد: در ماده 100 متر حمل آدمک با پای فین غواصی نیز بهزاد عزیززاده از هیات نجات غریق ماهشهر اول شد، اردلان میرزاوند از هیات نجات غریق بندرامام در جایگاه دوم قرار گرفت و علیرضا کریمی از هیات نجات غریق اهواز در رده سوم جای گرفت.
 
حاجیان بیان کرد: در ماده پرتاب طناب نیز عیسی منیخی و علی نصیری از هیات نجات غریق خرمشهر به قهرمانی رسیدند، علیرضا کریمی و میلاد معین‌خیاط از هیات نجات غریق اهواز دوم شدند و بهزاد عزیززاده و احمد سعیدی از هیات نجات غریق ماهشهر در جایگاه سوم قرار گرفتند.
 
وی خاطرنشان‌کرد: در ماده 4 در 25 متر حمل آدمک (امدادی)، هیات نجات غریق امیدیه، هیات نجات غریق اهواز و هیات نجات غریق آبادان به ترتیب در جایگاه‌های اول تا سوم قرار گرفتند.
 
رییس هیات نجات غریق خوزستان گفت: در پایان این رقابت‌ها، هیات نجات غریق امیدیه با 37 امتیاز در مکان اول ایستاد، هیات نجات غریق اهواز با 32 امتیاز دوم شد و هیات نجات غریق ماهشهر با 27 امتیاز عنوان سوم را به دست آورد.
 
وی در ادامه بیان کرد: با توجه به این‌که دهم آبان‌ماه رقابت‌های قهرمانی کشور را پیش‌رو داریم، به نحوی مرحله دوم لیگ استان انتخابی نفرات برتر برای حضور در مسابقات قهرمانی کشور هم بود. مسابقات کشوری قرار است به میزبانی جزیره کیش برگزار شود.
 
حاجیان عنوان کرد: خدا را شکر مسابقات لیگ استان به خوبی در حال برگزاری است؛ نزدیک به سه سال است که چنین مسابقاتی را برگزار می‌کنیم و سال به سال هم از نظر کیفی و کمی شرایط آن در حال بهتر شدن است. ناجیان ما نیاز به انگیزه و روحیه دارند که به نظرم برگزاری این مسابقات ضمن بالا بردن آمادگی آن‌ها، برای حضور در استخرها باعث انگیزه دادن به آن‌ها هم ‌شده است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار