متاسفانه در ثانیه های پایانی بازی تماشاگران به درون زمین مسابقه ریختند و بسوی بازیکنان تیم مهمان هجوم بردند که اگر پادرمیانی پیشکسوتان و عده ای از علاقمندان به ورزش نبود معلوم نبود چه حادثه تلخی رقم می خورد؟

"> فوتسال خوزستان و فاجعه ای که رخ نداد
شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۳۵۵
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۱ - ۱۰:۵۲

متاسفانه در ثانیه های پایانی بازی تماشاگران به درون زمین مسابقه ریختند و بسوی بازیکنان تیم مهمان هجوم بردند که اگر پادرمیانی پیشکسوتان و عده ای از علاقمندان به ورزش نبود معلوم نبود چه حادثه تلخی رقم می خورد؟

 

شوشان / یونس عبادی : مسابقات فوتسال لیگ برتر جوانان استان خوزستان که به میزبانی شهرستان هندیجان برگزار شد. دیدار فینال بین تیم‌های پرسپولیس هندیجان و ملی حفاری اهواز آن‌قدر حساسیت داشت تا نگاه خیل عظیم تماشاگردان هندیجانی به سمت سالن ورزشی بصیرت این شهر معطوف شود. اما فارغ از نتیجه‌ی شیرینی که در پایان بازی برای ملی حفاری اهواز در این رقابت به دست آمد و به قهرمانی رسیدند اتفاقات تلخی در جریان این رقابت به وقوع پیوست که عدم جلوگیری از آن‌ها، می‌تواند در آینده‌ی نه چندان دور اتفاقات ناگواری را رقم بزند. اگر برای سالن بصیرت هندیجان جنوبی فکری نشود و اگر برنامه‌ریزی اصولی‌تری برای این مجموعه انجام نگیرد، فاجعه برای ورزش استان در کمین نشسته است.

مشخص بود به‌دلیل رقابت فشرده‌ای که دو تیم فوتسال پرسپولیس هندیجان و ملی حفاری اهواز در دیدار فینال داشتند شرایط این بازی متفاوت‌تر از قبل باشد. از همین رو گمان می‌رفت برای این بازی برنامه‌های ویژه‌تری در نظر گرفته شده باشد تا شرایط این رقابت تا حدود زیادی آرمانی شود که به‌دلیل نبود این برنامه‌ریزی‌ها، جو فوق‌العاده متشنجی در این سالن برپا گشت. سالن دويست نفري بصيرت بالغ بر ششصد نفر را در خود جاي داد كه تماشاگران حتي پشت دروازه ها هم ايستاده بودند. برخی هم پشت درهای بسته باقی ماندند. این جمعیت برای ورود به سالن در چند نوبت درگیر شدن و عده‌ای از تماشاگران نیز خود را به پشت یکی از ورودی‌های سالن رساندند و درب آهنی را از درون از جای در آوردند!! اما ناظر مسابقه چرا دستور به انجام این دیدار داد خود جای سوال دارد.؟!

این دیدار می بایست به خاطر امنیت تماشاگران و بازیکنان دو تیم مخصوصآ ملی حفاری برگزار نمی شد. دیداری که چند بار توسط داور مسابقه بخاطر تنش های بوجود آمده از جریان افتاد. ولی ...متاسفانه در ثانیه های پایانی بازی تماشاگران به درون زمین مسابقه ریختند و بسوی بازیکنان تیم مهمان هجوم بردند که اگر پادرمیانی پیشکسوتان و عده ای از علاقمندان به ورزش نبود معلوم نبود چه حادثه تلخی رقم می خورد؟... و چه کسانی پاسخگو بودند؟

 


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار