اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۳۵۵۶
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۱
حجت الاسلام مجید ناصری نژاد در گفت وگو با خبرنگار مهر:
انتظار داشتیم در وهله اول مردم این منطقه به کار گرفته شوند، اما شاهد حضور نیروهای غیربومی در این منطقه هستیم و همین امر باعث شده تا میزان بیکاری در شادگان بالا باشد.
شوشان: نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی از به کارگیری نیروهای غیربومی در پروژهای عمرانی این شهرستان انتقاد کرد.


حجت الاسلام مجید ناصری نژاد در گفت وگو با خبرنگار مهر، بر استخدام نیروهای بومی برای نظارت بر کارهای عمرانی این شهرستان تاکید کرد.

وی گفت: انتظار داشتیم در وهله اول مردم این منطقه به کار گرفته شوند، اما شاهد حضور نیروهای غیربومی در این منطقه هستیم و همین امر باعث شده تا میزان بیکاری در شادگان بالا باشد.

نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی همچنین با اشاره به تعداد زیاد روستاهای این شهرستان، آسفالت این روستاها را ضروری دانست.

ناصری نژاد، روستاهای شهرستان شادگان را از محروم ترین مناطق استان توصیف کرد و خواستار رسیدگی به آنها به ویژه در زمینه آسفالت معابر شد.

رئیس مجمع نمایندگان خوزستان ادامه داد: رفع مشکلات روستاها را به صورت جدی در دستور کار داریم و پیگیری‌های بسیار زیادی در این زمینه صورت گرفته است.

وی در پایان بیان کرد: بحث راه و مسیرهای ارتباطی یکی از مهمترین نیازهای کنونی شهرستان های شادگان است که این مهم نیز نیازمند توجه ویژه مسئولان است.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار