بی شک اگر نبود یکی از شرکت های هواپیمایی ... که بلیت ها را چند برابر قیمت به نیازمندان فوری بفروشد مردم چگونه می توانستند سر وقت به مقصد برسند "> قضاوت عجولانه نکنید!
شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۳۶۳
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۱ - ۱۱:۴۹

بی شک اگر نبود یکی از شرکت های هواپیمایی ... که بلیت ها را چند برابر قیمت به نیازمندان فوری بفروشد مردم چگونه می توانستند سر وقت به مقصد برسند

شوشان : بی شک اگر نبود یکی از شرکت های هواپیمایی ... که بلیت ها را چند برابر قیمت به نیازمندان فوری بفروشد مردم چگونه می توانستند سر وقت به مقصد برسند؟ می گویم: قدرنشناس! بیانیه می خوانی یا اطلاعیه یا خطابه؟ می گوید: هیچ کدام. می گویم: موضوع چیست بگو تا ما هم بدانیم؟ می گوید: یعنی می شود قیمت تعرفه های دولتی رشدی چند برابر پیدا کند؟

می گویم: چه اشکالی دارد اگر کسی توی این اوضاع که بلیت گیر نمی آید کار مردم را راه بیندازد هرچند قیمتی بیشتر از تعرفه های دولتی بگیرد.

می گوید: یعنی کسی نیست که این اوضاع را به گوش مسئولین سازمان هواپیمایی کشوری برساند؟

می گویم: حتما مسئول ماه آن شرکت فامیل های نزدیک و بستگانش را در مسئولیت های اصلی و کلیدی گذاشته که این راز خانوادگی باشد.

می گوید: راجع به برخی مسئولین زحمتکش این جوری قضاوت نکن شاید هم این مسئول محترم خبر گرانی بلیت ها را از چند وقت قبل که در روزنامه ها و هفته نامه ها و خبرگزاری ها و سایت ها و ... درج شده بود را خوانده و آن را به اجرا گذاشته غافل از اینکه هنوز لازم الاجرا نبوده است.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار