وقتی یکی از موسسات مالی و اعتباری وام گرفته آن را تحت عنوان دوازده درصد بهره سود بانکی به ما دادند ولی در موقع پرداخت اقساط به ناگاه چون حکیم [...] شعری جادویی بر آن خواندند و در این کسادی و آن را تبدیل به 25 درصد نمودند "> موسسه ای با فرمول جادویی!
شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۳۶۵
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۱ - ۱۱:۵۰

وقتی یکی از موسسات مالی و اعتباری وام گرفته آن را تحت عنوان دوازده درصد بهره سود بانکی به ما دادند ولی در موقع پرداخت اقساط به ناگاه چون حکیم [...] شعری جادویی بر آن خواندند و در این کسادی و آن را تبدیل به 25 درصد نمودند

شوشان : باور کنید اگر چند تا کارشناس داشته باشیم یکی از آنان توی استان خوزستان خودمان است که متاسفانه ما قدرش را به آن صورت که باید بدانیم نمی دانیم. وگرنه اسباب لازم برای قدردانی از زحمات ایشان را فراهم می کردیم. اما بنده می خواهم یک جوری ایشان را به کل کشور و بویژه به مردم خوزستان معرفی کنم که لااقل از نقطه نظرات کارشناسی آنها تقدیر و تمجید کرده باشیم و همه بدانند ما در این کشور چه نیکو افرادی داریم که اگر پایشان به خارج برسد یا از افاضات آنها خارجی ها باخبر شوند دیگر امان و قرار برایمان باقی نخواهند گذاشت و کاری خواهند کرد که امثال ایشان را مدام تقدیم آنها کنیم یا به گونه ای زمینه را برای فرار چنین مغزهایی فراهم می کنند و در نتیجه ما را خدمات این عزیزان! مسئول بی نصیب می گذارد.

اما چگونه پی بردیم که چنین نوابغی در استان داریم و هکذار خودمان خبر نداریم! که وقتی یکی از موسسات مالی و اعتباری وام گرفته آن را تحت عنوان دوازده درصد بهره سود بانکی به ما دادند ولی در موقع پرداخت اقساط به ناگاه چون حکیم [...] شعری جادویی بر آن خواندند و در این کسادی و آن را تبدیل به 25 درصد نمودند و ما حیران از این حساب کارشناسانه که در جلوی چشمان مان 12 درصد را تبدیل به 25 درصد نمودند مات ماندیم.

برای بررسی این موضوع وقتی عقل مان را بکارگرفتیم متوجه شدیم که باید از متولیان موسسه یاد و تجلیل و تقدیر نمود البته اگر تا به حال در این امر کوتاهی شده و از این عزیزان کارشناس که دست به حساب های جادویی می زنند قدردانی نگردیده مقصر اصلی آنها دست اندرکاران روزنامه ها هستند که آنها را معرفی نکرده اند تا همگان حساب کار دست شان بیاید. لذا ذره بین بدستان از همین ستون مراتب تشکر خود را از این عزیزان اعلام می دارم و امیدوارم تا قبل از اینکه خارجی ها این کارشناسان جادویی را در جهت دو برابر شدن ذخایر ارزی خود از کشور خارج کنند مسئولان خودمان آنها را راضی نمایند که در همین کیان خدمت کنند.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار