شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۳۶۸۱
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۷
آیین افتتاحیه و اهدای جوایز برگزیدگان بخش مسابقه‌ فیلم‌نامه‌نویسی نخستین جشنواره‌ مردمی فیلم و عکس چهل‌چراغ....


آیین افتتاحیه و اهدای جوایز برگزیدگان بخش مسابقه‌ فیلم‌نامه‌نویسی نخستین جشنواره‌ مردمی فیلم و عکس «چهل‌چراغ» در تالار همایش‌های کوثر تهران برگزار شد و طی آن برگزیدگان معرفی شدند و مورد تقدیر قرار گرفتند.

فیلم‌نامه‌ «باد بادکنک‌ها را با خود نخواهد برد» نوشته‌ سید مرتضی سبزقبا جایزه‌ی سوم بهترین فیلم‌نامه‌ داستانی، دیپلم افتخار، جایزه‌ نقدی و همچنین جایزه‌ حمایت از تولید نخستین جشنواره‌ مردمی فیلم و عکس «چهل‌چراغ» را دریافت کرد.

«چهل‌چراغ» هیات انتخاب و هیات داوران جشنواره متشکل از علی‌اکبر قاضی نظام، رضا مقصودی، حسین مهکام، محمدرضا گوهری و محسن جسور از میان ١٥٥ اثر ارسال شده به دبیرخانه‌ جشنواره ١٦ فیلم‌نامه را برای حضور در بخش رقابتی این رویداد سینمایی انتخاب کردند و از میان ١٦ اثر منتخب فیلم‌نامه‌ها و فیلم‌نامه‌نویسان برتر جشنواره‌ «چهل‌چراغ» را معرفی کردند.

فیلم‌نامه‌ «باد بادکنک‌ها را با خود نخواهد برد» پیش از این لوح تقدیر بهترین فیلم‌نامه‌ داستانی چهارمین جشنواره‌ ملی فیلم‌نامه‌نویسی «رضوی» قزوین را نیز دریافت کرده است.

نخستین جشنواره‌ مردمی فیلم و عکس «چهل‌چراغ» با هدف ترویج فرهنگ عاشورایی و تبیین سیره و منش زندگی امام حسین (علیه‌السلام) برگزار شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار