همين که بعد از هر بار قطع شدن اينترنت بابت اتصال دوباره آن از مردم پول نمي‌گيرند، جاي شکرگذاري و تشکر بي اندازه از مسئولان دارد! "> اینترنت هم گران شد!
شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۳۶۹
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۱ - ۱۲:۲۲

همين که بعد از هر بار قطع شدن اينترنت بابت اتصال دوباره آن از مردم پول نمي‌گيرند، جاي شکرگذاري و تشکر بي اندازه از مسئولان دارد!

شوشان : همه چيز در کشور طي چهار - پنج ماه اخير به اندازه‌اي گران شده است که شايد دو دولت آينده هم رويشان نشود چيزي را گران کنند!

فقط مانده بود هزينه خدمات اينترنت که اگر چه گران نشده بود ولي قطعي‌اش به اندازه‌اي بالا رفته بود تا خداي ناکرده در اين حوزه مردم از قيمت‌هاي قبلي استفاده نکنند! با اين همه، با کمال مسرت، به طور رسمي به اطلاع عموم مردم رسيد که هزينه خدمات اينترنت هم به اندازه کافي گران شده است!

البته اميدوارم خداي ناکرده کسي متوقع نشود حالا که اينترنت 70 درصد گران شده، قطعي اينترنت در کشور کمتر شود؛ نخير، اصلن از اين خبرها نيست، همين که بعد از هر بار قطع شدن اينترنت بابت اتصال دوباره آن از مردم پول نمي‌گيرند، جاي شکرگذاري و تشکر بي اندازه از مسئولان دارد! واقعا خوب بود اگر اينترنت هم مثل تلفن ثابت و همراه و آب و برق و گاز مي‌شد که اگر قطع شود، بابت اتصال مجدد بايد پول اضافي داد؟! آن هم با اينترنتي که ساعتي چند بار قطع مي‌شود! واقعا چرا مردم قدردان مسئولان زحمتکش و عزيزشان نيستند؟!


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار