استاندار خوزستان با صدور حکمی فاضل سلامات را به سمت بخشدار شعیبیه شوشتر منصوب کرد. وی پیش از این بخشدار مرکزی لالی بوده است "> از انتصابات خوزستان چه خبر؟
شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۳۷۱
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۱ - ۱۲:۲۳

استاندار خوزستان با صدور حکمی فاضل سلامات را به سمت بخشدار شعیبیه شوشتر منصوب کرد. وی پیش از این بخشدار مرکزی لالی بوده است

شوشان : استاندار خوزستان با صدور حکمی فاضل سلامات را به سمت بخشدار شعیبیه شوشتر منصوب کرد. وی پیش از این بخشدار مرکزی لالی بوده است. سلامات اصالتاً آموزش و پرورشی است.

همچنین تکلیف فرمانداری هویزه روشن شد و اسعدی به سمت فرماندار این شهرستان منصوب گردید. وی پیش از این سرپرست فرمانداری رامشیر بود.

سید فرید سماک بخشدار مرکزی دشت آزادگان هم ارتقا پیدا کرد و به سمت معاون این فرمانداری منصوب گردید. در انتصابی دیگر هم محمد غانمی به سمت بخشدار مرکزی دشت آزادگان منصوب شد. وی پیش از این مدیر شیلات شهرستان بود.

حکم فرمانداری هوشنگ محمدپور به عنوان فرماندار گتوند صادر و به وی ابلاغ گردید. وی تاکنون با عنوان سرپرست فرمانداری این شهرستان خدمت می کرد. همچنین طی حکمی از سوی مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان رازی شیخی سعید به عنوان رییس آموزش و پرورش سوسنگرد منصوب و از زحمات معتوکی رییس پیشین این اداره قدردانی و تشکر شده است.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار