شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۳۷۷۲
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۹
ازبکستان 0 - ایران 1
از راس ساعت 16:30 شاگردان کارلوس کی روش یکی از مهمترین بازی های خود در مقدماتی جام جهانی روسیه را در خانه ازبک ها آغاز کرد...
ملی پوشان فوتبال ایران در سومین دیدار خود در بازی های مقدماتی جام جهانی، در تاشکند به مصاف ازبکستان می روند تا با اضافه کردن اندوخته چهار امتیازی خود، خود را در بالای جدول گروه اول این رقابت ها حفظ کنند.

به گزارش تابناک ورزشی، هفته سوم بازی های مقدماتی جام جهانی 2018 در قاره آسیا امروز پیگیری می شود و ملی پوشان فوتبال کشورمان در سومین بازی خود به دیدار ازبکستان می روند و پس از یک پیروزی و یک تساوی در برابر تیم های قطر و چین، امروز به دنبال این است تا با امتیاز تاشکند را ترک کند.
 
هفته سوم مقدماتی جام جهانی 2018 در آسیا، پنج شنبه 15/07/95، ساعت 16:30، ورزشگاه بنیادکار
داور: بنجامین ویلیامز (استرالیا)        کمک ها: دیوید ویلز، ناتان مک دونالد (استرالیا)
 
 تیم ملی ازبکستان:الکساندر لوبانف، ایگور کریمتس، انذور اسماعیلوف، سرور جپاروف( 39-گنریخ) ، شومورفه، سردار رشیدوف، ایگور سرگیف، اتابکه شوکوروف، ویتالی دنیسوف، اسلام توختوجائف و الدور شومورودوف
سرمربی: ساموئل بابایان
 
تیم ملی ایران:علیرضا بیرانوند، رامین رضاییان، سید جلال حسینی، مرتضی پورعلی گنجی، میلاد محمدی، سعید عزت اللهی، احسان حاج صفی، مسعود شجاعی(83-شجاعی)، وحید امیری، مهدی طارمی (76- جهانبخش) و رضا قوچان نژاد(65-سردار آزمون)
سرمربی: کارلوس کی روش
  

دقیقه 6: سانتر خوب وحید امیری در موقعیتی عالی از روی سر قوچان نژاد عبور کرد تا این موقعیت برای تیم ملی از دست برود.

دقیقه 8 : سانتر فوق العاده رضاییان و فرار از آفساید قوچان نژاد باعث ایجاد موقعیتی خطرناک برای ایران شد اما ضربه سرضرب گوچی از بالای دروازه به بیرون رفت. 

گل ایران/دقیقه 27: وحید امیری با فرار خود یک خطا پشت محوطه گرفت تا سانتر داخل پای شجاعی روی یک ضربه ایستگاهی، با ضربه سر سیدجلال حسینی به گل ارزشمند ایران بدل شود.

دقیقه 32: ضربه ارسال شده از روی نقطه کرنر توسط حاج صفی، به شکل خطرناکی عرض دروازه ازبکستان را طی کرد.

دقیقه 46: اولین حرکت بازی در نیمه دوم منجر به حمله تیم ملی ایران شد و ضربه محکم گوچی از بالای دروازه ازبک ها به بیرون رفت. 

دقیقه 50: حرکت ازبک ها منجر به شوت پشت محوطه جریمه این تیم شد و ضربه سرکش حیدروف از کنار دروازه ایران به بیرون رفت.
 
دقیقه 69: پرتاب بلند اوت توسط حاج صفی به پورعلی گنجی رسید و او نیز با ضربه سر توپ را به سمت دروازه حریف زد اما این توپ از بالای دروازه به بیرون رفت. 

دقیقه 73: شوت راه دور ازبک ها از بالای دروازه ایران به بیرون رفت. 

دقیقه 80: ارسال بلند ازبک ها روی دروازه ایران با پرش مطمئن بیرانوند خنثی شد.

برچسب ها: ازبکستان ، ایران
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار